Singeltråden

Tänkte ta hojen till jobbet idag!

Sen kom jag på att jag hade en servicebil med alla grejer i............. :död

Lever denna tråden ff som "singeltråd" eller är den numera bara till för att utmana andra trådar? :yoparty:confused:

Lever denna tråden ff som "singeltråd" eller är den numera bara till för att utmana andra trådar? :yoparty:confused:

Det händer faktiskt att vi diskuterar singelrelaterade saker fortfarande, men för det mesta fungerar den bara som en tråd där man kan skriva vad som helst. :)

Det är en singeltråd som ej kan utmanas av andra trådar :fakta

Man kan ju inte bara prata singel. Det är tråkigt med sten :rofl

Jag är så vitsig. Man bara döööööööööööör! :Bugar A_NN_A

Det händer faktiskt att vi diskuterar singelrelaterade saker fortfarande, men för det mesta fungerar den bara som en tråd där man kan skriva vad som helst. :)

Problemet här som jag ser det är att de flesta av oss som fortfarande är singlar inte dejtar. Det är väl en viktig del i ett singelliv. Om man nu inte självmant vill vara ensam :D

Tycker att dagens trend verkar vara att man träffar nån och huxflux går in i ett förhållande vilket för mig är obegripligt. Men vad vet jag om kärlek egentligen? :rolleyes:

Sitter på flygplatsen och spanar in en snygg vakt. Synd att jag flyger hem, meningslöst att ragga på honom :D

Får köpa choklad o äta på planet sen istället :rolleyes:

Tänkte ta hojen till jobbet idag!

Sen kom jag på att jag hade en servicebil med alla grejer i............. :död

Tänkte sälja hojen, har 24 intressenter och så startar skiten inte... morr... :huvet:mad::huvet

Nä verkligen inte. Nu åker jag mot Bromma, ska träffa en kär vän innan jag kliver på planet hem. Ska bli skönt att komma hem och få egentid, det har ju knappt hunnits med det :3freak
Det är faktiskt väldigt skönt med egentid. Jag påtade i rabatterna igår i solskenet, tog en kopp kaffe, gick o yogade, lekte kattvakt (gav den mat o gosade lite)... skönt... Förresten nu blir väl voffsingen glad när du kommer hem? :)

Jaha, då va man påväg till läkarn från jobbet. Så gick det med den arbetsdagen. :(
Va har Pippit gjort nurå? :7peta

Den är ju som redan utrönt helt outstanding och kan inte utmanas, men jodå, vi har några par som sprungit ur galenskaperna så de så. O så de som gillar o hänga här som gillar o va singel o så några ännu konstigare typer som hänger här fast de inte är singel utan bara för att det är ett så härligt knasit ställe att hänga på. :):yoparty:)
Man kan ju inte bara prata singel. Det är tråkigt med sten :rofl

Jag är så vitsig. Man bara döööööööööööör! :Bugar A_NN_A
Stenkul Anna, stenkul... :crash

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...