Singeltråden

Den som inte vågar, vinner inte. :dummer

Hon är en riktig fegis den där! :mattias

Nu har det ju gått en stund så han är inte kvar. Men visst hade jag kunnat prova.

Stalka dig. Och när han är tillräckligt nära så drar du ner honom i ditt kärleksnäste i källaren. Bekvämt och praktiskt.

Stalka mig? Kärleksnäste? :va

Det är ju två saker som jag avstår. Ni är konstiga :3freak

Nu ska vi visst lyfta så jag ska väl stänga ner här. På återseende

#flygermedettheltfotbollslag (ögongodis är inget fel)

Ja, vem vill inte ha dig, Pippi ;)

Så det är jag som är konstig och onormal som inte vill komma i närheten av nåt förhållande?

Måste man veta vad man vill också :va Då måste man ju först träffa nån att vilja nåt med :rolleyes:

:krama

Stalka dig. Och när han är tillräckligt nära så drar du ner honom i ditt kärleksnäste i källaren. Bekvämt och praktiskt.

Kan man vända stalkande genom att slänga ut ett telefonnummer?

Om man slänger telefonnummer här och där vad kan man då förvänta sig för typ av respons?

:Bugar

Kan man vända stalkande genom att slänga ut ett telefonnummer?

Om man slänger telefonnummer här och där vad kan man då förvänta sig för typ av respons?

:Bugar

Ja :fakta :Ninjamindtricks

Det du kan förvänta dig är att inte alla faller i fällan på eget grepp s.a.s. I de fallen får du vara inbjudande och sedan mer handgripligen bjuda ner dem i tjällaren.

Det du kan förvänta dig är att inte alla faller i fällan på eget grepp s.a.s. I de fallen får du vara inbjudande och sedan mer handgripligen bjuda ner dem i tjällaren.

:tummenupp Perfekt :tungan

Källaren kan jag rätt bra, men tänkte att stalking är en gnutta mer sofistikerat. Jag trodde bara att det skulle vara mindre energikrävande :näsblod

Så då får man fråga sig om du gjorde bort dig som försökte NinjaMindFuck me och så var det jag i slutändan som tog fast dig. :D

Vem vet, du kan ju alltid börja med att prova här? :näsblod

Du menar att här är här?

Det är ju när man hittat dom här, stalkat en tid (här ingår fönstertittning och kontroll av sopor), försökt visa sig från en bra sida :arsele och ändå inte lyckas fånga deras intresse som panik uppstår :crash

Aha, jag skulle börjat med att kasta ut telefonnummer och bara visat min goda sida :arsele
Stalka går bort då :va Det är kört för mig :gråta

:glömdet

Skall vi tolka detta som att en ålänning vill byta ölivet mot en stillsam tillvaro i en blekingsk tjällare?

Skall vi tolka detta som att en ålänning vill byta ölivet mot en stillsam tillvaro i en blekingsk tjällare?

Alla torde uppskatta en stillsam tillvaro i blekingsk källare. Denna är ju fri från ansvar och åtaganden. :fakta

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph