Singeltråden

Vad är det med att tänka i bilder idag. Jag ser framför mig Anna kutandes mot öster med höga knän, lätt tillbakalutad, skrikandes "jag måste skura kiosken".

Var är Zippen när vansinnet flödar?

:rofl :rofl

Det kan ha varit så. Absolut. :3freak

Förlåt :gråta :gråta
Nästa gång blir det inte så :fakta

Är du med då? :fyllisar

Det blir väl hos Rille i maj? Du kan ge dig på att jag bokar in den helgen. :fyllisar

Vad är det med att tänka i bilder idag. Jag ser framför mig Anna kutandes mot öster med höga knän, lätt tillbakalutad, skrikandes "jag måste skura kiosken".

Var är Zippen när vansinnet flödar?

:rofl

Jag längtar redan till påskhelgen. :rolleyes:

Det var ölen! Den sista ölen! Man ska aldrig dricka den sista ölen! :näsblod

:rofl

Eller de sista tre ölarna i mitt fall :D Men nej, jag vidhåller att det är precis som med det där sista åket i skidbacken som man inte bör ta för det är alltid då man bryter ett ben eller något:fakta ;)

Du däremot kan vara nykter, du stannade ju hela kvällen. Eller, ja åtminstone tills Busken ballade ur :fakta

Fast så jäkla tidigt gick vi väl inte? Och jag hoppas att han/vi inte gick för jäkla tidigt bara för min skull, jag satt ju bra där ute på min sten:va Hade jag fått en halvtimme-timme till hade jag nog nyktrat och kommit tillbaka in igen :D

Last edited:
Det blir väl hos Rille i maj? Du kan ge dig på att jag bokar in den helgen. :fyllisar

Vi hoppas på att det snabbt blir varma nätter så jag inte behöver bekymra mig om att hem till de där djuren som inte klarar sig själv :rolleyes:

Det var det!

När tar vi nästa!?:banana Jag är pigg igen och lovar att skippa de sista tre ölarna denna gång :D

Du får vänta till Maj. Sen kan du ju hålla dig till öl din svamp :fakta

Fast så jäkla tidigt gick vi väl inte? Och jag hoppas att han/vi inte gick för jäkla tidigt bara för min skull, jag satt ju bra där ute på min sten:va Hade jag fått en halvtimme-timme till hade jag nog nyktrat och kommit tillbaka in igen :D

Jo allt var ditt fel. :) ditt fel att jag inte fick hångla med swish.
Nästa gång så får fu ta fler öl för de är öltält och sånt :). Så fu kan däcka ute ;)

Haha nädå. Inget var ditt fel. Hon var runt 3 tiden nånting.

*/ ?>
Back