Singeltråden

Vad är det med att tänka i bilder idag. Jag ser framför mig Anna kutandes mot öster med höga knän, lätt tillbakalutad, skrikandes "jag måste skura kiosken".

Var är Zippen när vansinnet flödar?

:rofl :rofl

Det kan ha varit så. Absolut. :3freak

Förlåt :gråta :gråta
Nästa gång blir det inte så :fakta

Är du med då? :fyllisar

Det blir väl hos Rille i maj? Du kan ge dig på att jag bokar in den helgen. :fyllisar

Vad är det med att tänka i bilder idag. Jag ser framför mig Anna kutandes mot öster med höga knän, lätt tillbakalutad, skrikandes "jag måste skura kiosken".

Var är Zippen när vansinnet flödar?

:rofl

Jag längtar redan till påskhelgen. :rolleyes:

Det var ölen! Den sista ölen! Man ska aldrig dricka den sista ölen! :näsblod

:rofl

Eller de sista tre ölarna i mitt fall :D Men nej, jag vidhåller att det är precis som med det där sista åket i skidbacken som man inte bör ta för det är alltid då man bryter ett ben eller något:fakta ;)

Du däremot kan vara nykter, du stannade ju hela kvällen. Eller, ja åtminstone tills Busken ballade ur :fakta

Fast så jäkla tidigt gick vi väl inte? Och jag hoppas att han/vi inte gick för jäkla tidigt bara för min skull, jag satt ju bra där ute på min sten:va Hade jag fått en halvtimme-timme till hade jag nog nyktrat och kommit tillbaka in igen :D

Last edited:
Det blir väl hos Rille i maj? Du kan ge dig på att jag bokar in den helgen. :fyllisar

Vi hoppas på att det snabbt blir varma nätter så jag inte behöver bekymra mig om att hem till de där djuren som inte klarar sig själv :rolleyes:

Det var det!

När tar vi nästa!?:banana Jag är pigg igen och lovar att skippa de sista tre ölarna denna gång :D

Du får vänta till Maj. Sen kan du ju hålla dig till öl din svamp :fakta

Fast så jäkla tidigt gick vi väl inte? Och jag hoppas att han/vi inte gick för jäkla tidigt bara för min skull, jag satt ju bra där ute på min sten:va Hade jag fått en halvtimme-timme till hade jag nog nyktrat och kommit tillbaka in igen :D

Jo allt var ditt fel. :) ditt fel att jag inte fick hångla med swish.
Nästa gång så får fu ta fler öl för de är öltält och sånt :). Så fu kan däcka ute ;)

Haha nädå. Inget var ditt fel. Hon var runt 3 tiden nånting.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT