Singeltråden

Vet ni vad? Jag flyger bland molnen idag, för jag är kär, på riktigt! Det finns snyggare än den, men ååååh, känslan, känslan! Ge mig!:kär:kär

882975_10152627822390531_1156608556_o.jpg

Nu är jag ledig imorgon wohoooooo. Fast ska till veterinär, frisören sen banken. Allt som man aldrig hinner annars. Jag ser fan ut som ett skogstroll och sätter bara på mig mössa om dagarna får att slippa fixa frillan :)

Nu är jag ledig imorgon wohoooooo. Fast ska till veterinär, frisören sen banken. Allt som man aldrig hinner annars. Jag ser fan ut som ett skogstroll och sätter bara på mig mössa om dagarna får att slippa fixa frillan :)

Veterinär, har du njursten? :glömdet

Och klipp dig själv, kan inte vara så svårt :D Jag klipper ju mig själv. Inte varit hos någon frisör på 3 år nu :D

Veterinär, har du njursten? :glömdet

Och klipp dig själv, kan inte vara så svårt :D Jag klipper ju mig själv. Inte varit hos någon frisör på 3 år nu :D
Nä de ska karva i katten. Hon inspekterar lådan som kommer skrämma henne imorgon :)

Aldrig, jag tar frisör för de ska bli jämt. De klarar jag icke själv

Nä de ska karva i katten. Hon inspekterar lådan som kommer skrämma henne imorgon :)

Aldrig, jag tar frisör för de ska bli jämt. De klarar jag icke själv

Sax, spegel och en kam. Hur svårt kan det va?

Jag behöver iofs inte någon spegel, byt ut den mot en hårsnodd så är biffen kirrad på 1 minut :banana

Det är nåt riktigt allvarligt fel på er här inne, som alla tycker det är intressantare att NÅGON ANNAN ska bli påsatt, än en M5! :3freak Ni är inga riktig människor! :mattias

Det är nåt riktigt allvarligt fel på er här inne, som alla tycker det är intressantare att NÅGON ANNAN ska bli påsatt, än en M5! :3freak Ni är inga riktig människor! :mattias

En M5 har för många hjul. :fakta

Edit: Därmed inte sagt att det inte är något allvarligt fel på mig. :tummenupp

Last edited:
Tråden idag----------->
popcorn.gif

Ska Pippi få ligga ikväll? Fan va bra! Då kanske vi slipper allt kåtflås i texformat ett tag! :D

Bahh, ge mig en c63 Istället så ska jag sitta bänkad framför dig som ett barn framför kalle anka på julafton!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025