Singeltråden

Sax, spegel och en kam. Hur svårt kan det va?

Jag behöver iofs inte någon spegel, byt ut den mot en hårsnodd så är biffen kirrad på 1 minut :banana
Eller hur. skitkul de ser ut på baksidan sen. Jag betalar dock inte mycket 180 kr.

Det är nåt riktigt allvarligt fel på er här inne, som alla tycker det är intressantare att NÅGON ANNAN ska bli påsatt, än en M5! :3freak Ni är inga riktig människor! :mattias

Nä de är en bmw. Inte så jätteintressant ;) Hade du visat något amerikanskt vidunder så.

Tråden idag----------->
popcorn.gif

Ska Pippi få ligga ikväll? Fan va bra! Då kanske vi slipper allt kåtflås i texformat ett tag! :D

Som om du blivit drabbad av det... :rolleyes

Lite coolt. Nu har två av mina låtar blivit spelade i Kina och Sydkorea också. :)
Låtar vadå? Har du kört en inverterad Gangnam Style eller?
:)
Här var det drag idag!! :banana
Av drag kan man få nackspärr o andra otäcka åkommor... :fakta

Tittar in här då och då.

Dagens tema är mer vulgärt än va det brukar vara. Eller? :)

på tal om det, över 1000 sidor, inte illa jobbat! :yoparty
Mer vulgärt än..!?!? Länge sen du var här eller? :hej

Du borde lägga mer tid på att nuppa, och mindre tid på att hänga i tråden!
Jepp, nuppa är bra. Hänga i trådar kan spindeln göra! :D
spindelsöt.jpg

Det är nåt riktigt allvarligt fel på er här inne, som alla tycker det är intressantare att NÅGON ANNAN ska bli påsatt, än en M5! :3freak Ni är inga riktig människor! :mattias

Jag vill ha en Audi... :rolleyes:

Bahh, ge mig en c63 Istället så ska jag sitta bänkad framför dig som ett barn framför kalle anka på julafton!

Hur gammal är du? 70?

Rille, jänkare är ju gungiga jäklar som man måste väga minst 140 kg för att kunna sitta fast i sätet på. Stolarna är ju breda nog för 2,5 mig! Körde en såndärade chrysler 300 (tror jag den heter, den med jättegrillen?) och en dodge charger för ett tag. Blä, och blä! Det gungar värre än en segelbåt på öppet hav, och allt känns mest jäkligt sävligt.

hon gör säkert båda saker samtidigt, ni damer ska ju ha en sån där gudasänd simultankapacitet påstås det!

Damer har många goda kapaciteter som inte har någonting med gud att göra :fakta

Hur gammal är du? 70?

Rille, jänkare är ju gungiga jäklar som man måste väga minst 140 kg för att kunna sitta fast i sätet på. Stolarna är ju breda nog för 2,5 mig! Körde en såndärade chrysler 300 (tror jag den heter, den med jättegrillen?) och en dodge charger för ett tag. Blä, och blä! Det gungar värre än en segelbåt på öppet hav, och allt känns mest jäkligt sävligt.

:rofl :rofl Som en Harley då fast där är det skak som gäller. Inte gung.

Hur gammal är du? 70?

Testa gms kvalitetsbilar istället. Min är långt ifrån en gungig bil och driver i rätt ände. Chrysler är mer gungiga i chassit. De är verkligen inte min cadillac utan den är lagom styv och perfekta säten. Sen äter cts-v upp en m5 :D

Min pappas harley skakar inte :7peta Den gungar perfekt. PRecis som en glidare ska föra sig.

Jag är ledsen Rille. Jag kan enas om vibrerar. Det gungar f-n inte. Då vill jag provköra din pappas unika Harley :rofl

Testa gms kvalitetsbilar istället. Min är långt ifrån en gungig bil och driver i rätt ände. Chrysler är mer gungiga i chassit. De är verkligen inte min cadillac utan den är lagom styv och perfekta säten. Sen äter cts-v upp en m5 :D

Driver i rätt ände? Så det gör inte en BMW?

Gillar inte jänkare, inte min stil alls. Bland annat pga sätena som är gjorda för feta amerikaner.

Är dessutom ytterst osäker på att den skulle "äta upp" en M5. Den har 15 nm mer, men 22 hk mindre, och ska enligt fakta göra 0-100 på 0,2 sekunder kortare tid. Så äta upp är verkligen att ta i. Dessutom ser den ut som en rymdfarkost!

Nyheter
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT