Singeltråden

Öl & Dubbelnougat funkar. :arsele

Den vill jag också köra på. Det där med att rida fyra hästar om dagen kan ju aldrig vara lika nyttigt för formerna!

Absolut inte. Skaffa en Minishettis istället. Då kan du roa dig med att jaga den när den kommit på att man kan gå mellan trådarna och ut i frihet. Du kan stängsla om fyra gånger på söndagen när du bara vill ligga på soffan. Du kan få små lappar på trappen när du kommer hem där en fantastisk tonåring skrivit att hon tagit in din häst som varit på rymmen. När du är klar med det och övertygat dig själv om att du inte ska grilla den lilla hästen då kan du njuta av öl och dubbelnougat. Det är du fan värd :)

Ja eller ännu bättre...hoppa grodhopp uppför. Det ger träning det, stålröv. :D

Tror folk skulle titta konstigt på mig ifall jag hoppade grodhopp i trappan på jobbet. :hihi I huset kanske det skulle funka på midsommarafton. :tummenupp Men jag får nog fortsätta gå och ändra Beach 2017 till 2025. :(

blir inte de lite plottrigt? om de ska gå över till kutsen åxå?

mjae, gör du en tjock röd rand på en svart tank o svart kuts så kommer det se fejnt ut!

z1000-31.jpg

Tror folk skulle titta konstigt på mig ifall jag hoppade grodhopp i trappan på jobbet. :hihi I huset kanske det skulle funka på midsommarafton. :tummenupp Men jag får nog fortsätta gå och ändra Beach 2017 till 2025. :(

Vad tror du att folk gör på oss vareviga dag. Men förra sommaren kom folk fram och berömde oss för att vi var så duktiga. Det är inte lätt kan jag informera och min rumpa har nog aldrig varit så tajt som förra hösten när jag tränat i stort sett varje dag hela våren, sommaren och hösten. :D

tusen tusen tack!!:krama

den sista med mest svart och röda linjen va fasiken snyggt

Ja skulle nog funka om man arbetade in de röda linjerna med tankens egna linjer, eventuellt lägga in en vit "skugga" under det nedre röda fältet för att knyta ihop det lite mer.

Meh, sluta ha massa socker-reklam på hojen ;)

Bläddrade runt bland lite foton på en tjej på en dejtingsida och ser att en maska på hennes strumpor gått på bild nummer 10. Antar att hon tyckte jag var rätt dryg som påpekade det. :) Fick nämligen inget svar. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT