Singeltråden

Ja skulle nog funka om man arbetade in de röda linjerna med tankens egna linjer, eventuellt lägga in en vit "skugga" under det nedre röda fältet för att knyta ihop det lite mer.

Meh, sluta ha massa socker-reklam på hojen ;)

ja tack för tipsen jag ska nog köra på de...
haha men de är lite härlig humor över det, för mina hojpolare har typ förbjudit mig att dricka sportdrycker när vi är ute och kör, för jag blir så jävla speeedad ( alltså duracelkanin varning över de hela) av det,

ja tack för tipsen jag ska nog köra på de...
haha men de är lite härlig humor över det, för mina hojpolare har typ förbjudit mig att dricka sportdrycker när vi är ute och kör, för jag blir så jävla speeedad ( alltså duracelkanin varning över de hela) av det,

Skicka bild när det är klart :)

inge koffein o inge socker, hårt liv på hojen :P

Jag har en nacke som skulle behöva bytas ut. Lite synd om mig också.

Säg till om du hittar ett ställe man kan köpa fungerande leder och kroppsdelar på, har en axel som också behöver bytas ut...

Okejdå. Mer synd om dig än om mig. :krama

Jo.. Men tack för kramen.. iaf..

Jag har lärt mig något idag däremot! Det kostar i växellåda att koppla upp hojen på bakhjulet! :huvet

Nu ska jag ge en mekaniklektion till folket.. jag har fått något som kallas "pitting" (vilket jag misstänker Pippi kommer tycka är jätte kul) på växeldreven. Ett exempel på pitting på min hojs växellåda finns på bilden nedan. Det är ett fel, men jag har ingen aning om det är orsaken till mitt ursprungliga problem, ser inget annat problem iaf. Så motorn måste ur..

Pitting förklarat.jpg

Okej. Det är inte alls synd om mig om man jämför. Jag har bara lite tråkigt. :krama

Folk påstår att det inte är synd om mig heller, bara för att det är självförvållat. :va Folk är konstiga.

Säg till om du hittar ett ställe man kan köpa fungerande leder och kroppsdelar på, har en axel som också behöver bytas ut...

Det ska jag göra. Har letat länge utan resultat, tyvärr, skulle behöva byta ut nästan varenda led i kroppen egentligen. :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT