PippiT
Professionell mobbare
Naw! Duktigt
Vad blev de då?
Powerwalk och springa trappor. Vi går ut lätt första träningspasset. Jag har ganska lätt för mig men kompisen va helt slut. Jag skuttade som en rabbit och hon flåsade som en flodhäst.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Naw! Duktigt
Vad blev de då?
Du har ju kille nu, ut på dejt vafanFan man har hunnit träna och massa annat skit och här har inte hänt ett jota. Tråååååååååk![]()
Powerwalk och springa trappor. Vi går ut lätt första träningspasset. Jag har ganska lätt för mig men kompisen va helt slut. Jag skuttade som en rabbit och hon flåsade som en flodhäst.
![]()
Du har ju kille nu, ut på dejt vafan![]()
![]()
Är hon 90talist?!![]()
Haha, nae -87:a.![]()
Haha, man kan väl inte dejta varje dag bara för det. Man måste göra annat oxå...träna, städa...och det trista.Du vet att man kan ha ett liv fortfarande ändå va?
![]()
Du tycker inte att du drar alla över en kam nu?![]()
Jag gillar din idé, men samtidigt tycker jag att det ser tomt ut med så mycket svart ovanför det röda... Det känns som att det röda "ögonbrynet" ovanför lyset på något sätt bryts av för hastigt om det inte får gå igen i tanken. Vad händer om man flyttar upp det röda fältet på tanken en liten bit och har svart både ovanför och under?![]()
Du tycker inte att du drar alla över en kam nu?![]()
Jag gillar din idé, men samtidigt tycker jag att det ser tomt ut med så mycket svart ovanför det röda... Det känns som att det röda "ögonbrynet" ovanför lyset på något sätt bryts av för hastigt om det inte får gå igen i tanken. Vad händer om man flyttar upp det röda fältet på tanken en liten bit och har svart både ovanför och under?![]()
Ja det var inte så genomtänkt, gick mest undan
En tanke är ju att köra en röd "racing-stripe" på toppen av tanken och bak över kutsen vilket skulle knyta ihop de små ränderna längst upp på kåpan
Åh i helvete, leta igenom denna tråden efter ett specifikt inlägg...Det är ett internskämt mellan mig och PippiT men gå tillbaka i tråden så kanske du finner de sköj med!![]()
Nä, bara dig.![]()
Haha! Klart, det går ju inte jämföra med en batteridriven PippIT![]()
Har du nu så tråkigt gör du ju bevisligen inte så himla mycket, då kan man väl lika gärna gå på dejt?![]()
![]()
hahahahah niiiiice de är tur att du är snygg shadow,,
![]()
Åh i helvete, leta igenom denna tråden efter ett specifikt inlägg...
Appapp, det var inte jag som var pippis träningspartner![]()
![]()
Ja det var inte så genomtänkt, gick mest undan
En tanke är ju att köra en röd "racing-stripe" på toppen av tanken och bak över kutsen vilket skulle knyta ihop de små ränderna längst upp på kåpan
Det går allt, det vart ju bara någondagsedanMen är det många 90talister som hänger här?
Det vart ju en hon som PippiT tränade med, snygg?!![]()
Jag har också gått i trappor idag. Bor på femte våningen och mitt arbete, där måste jag gå upp på andra våningen. Jäklar vad jag känner mig vältränad! Liksom, Beach 2017, se upp!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |