Singeltråden

Är dock lite irriterad. Träffade en mycket intressant kille innan Mimikryspelningen, stod tillsammans längst fram vid scenen också, fram till slutet, när han skulle iväg till andra scenen för att se Charta 77... Sa "Vi ses väl sen?", jag svarade "Det gör vi!", fick en puss på kinden och så droh hsn... Sen såg jag honom inte igen. Jag dissade tydligen en Jack Sparrow-look a like senare under kvällen också utan att fatta det sjävl. Vilket var dumt, för han var också snygg. :va

Ojdå, upplägget påminner lite om den här låten...
http://svenskalyrics.se/norlie-kkv-dar-jag-hanger-min-hatt/

Ha ha, här får det räcka med 3 sorters vin.

Vin kan inte vara bra. Gallan protesterar högljutt. Öl däremot är som en ljuvlig smekning i mellangärdet :)

Vin kan inte vara bra. Gallan protesterar högljutt. Öl däremot är som en ljuvlig smekning i mellangärdet :)

H H, blir för jävla mätt och uppjäst av öl. Nä, whisky eller vin duger kaniners :)

Och psychobilly på full volym :banana

H H, blir för jävla mätt och uppjäst av öl. Nä, whisky eller vin duger kaniners :)

Mitt liv går tydligen ut på att va tvär och inte alls som andra. Jag gillar öl. Min kropp gillar öl.
Jag gillar även whisky. Min kropp gillar whisky. Ett par jäger är bra för kroppen och knoppen.

:banana :banana :banana

Mitt liv går tydligen ut på att va tvär och inte alls som andra. Jag gillar öl. Min kropp gillar öl.
Jag gillar även whisky. Min kropp gillar whisky. Ett par jäger är bra för kroppen och knoppen.

:banana :banana :banana

Ha ha, jo men jag gillar ju öl, det är inte det. Jag inser bara att om man ska dricka en hel kväll så är det inte bra. Fett med kolhydrater och kalorier, man blir för mätt, man pissar stup i ett osv. Öl är dock sjukt gott när man fixar med kåken, grillar eller ligger på stranden. :)

Jag är sååååååå bakfull! :zpy

Mår du som du förtjänar möjligen?:D jag är fan lite bakis idag, och det tycker jag inte att jag förtjänar då jag bara drack tre öl igår...:va hur gick det till liksom?:va

Nu sitter jag på akuten och väntar på en doktpr som kan fixa min käke...:(

Mår du som du förtjänar möjligen?:D jag är fan lite bakis idag, och det tycker jag inte att jag förtjänar då jag bara drack tre öl igår...:va hur gick det till liksom?:va

Nu sitter jag på akuten och väntar på en doktpr som kan fixa min käke...:(

Din käke!?!? :va

Jepp, tror jag tuggat ena sidan ur led eller nåt... Small till utav bara helvete igår och nu känns det som att den sitter fel liksom... Och så gör det ont...:död

Back