Singeltråden

Mitt liv går tydligen ut på att va tvär och inte alls som andra. Jag gillar öl. Min kropp gillar öl.
Jag gillar även whisky. Min kropp gillar whisky. Ett par jäger är bra för kroppen och knoppen.

:banana :banana :banana

Indeed! Men jag dricker vin också. Men bäst är öl eller whisky. Även om whisky gör mig onykter redan efter ett glas :rodnar

Indeed! Men jag dricker vin också. Men bäst är öl eller whisky. Även om whisky gör mig onykter redan efter ett glas :rodnar

Du ska väl inte bli onykter och oregerlig din tokiga tös??!!

Revidator 2000, den osäkra roboten som hela tiden reviderar allt den gör. Efter ett halvår monterar den ner sig igen och lägger sig snyggt i olika fack där den kom ifrån.

Haha, lite ont om starka dryckesvaror på akutmottagningen dessvärre... Får ta det när jag kommer hem... :)
Då har du nåt å se fram emot iaf... :fyllisar

Revidator 2000, den osäkra roboten som hela tiden reviderar allt den gör. Efter ett halvår monterar den ner sig igen och lägger sig snyggt i olika fack där den kom ifrån.
Knasboll! :kär

Bara döda fiskar simmar med strömmen :dummer
Simmar verkligen döda fiskar, trodde mest de flöt... :va

Ja, det unner vi di puckona iaf :D

Du är givmild och medkännande. :3freak

De är lite slöa i roten idag va? :D

Jepp, de har sex, fast jag vette fan om fiskar har kul när de har sex... den ena sprutar ut ägg, den andra sprutar mjölke på äggen... what´s the fun in that? Ingen kewk iaf... :näsblod

Lite slöa e dom :brinnerup

Det är väl många som tycker det är kul med sprut :rofl

Back