Singeltråden

Hon ska titta på tävlingar med såna här :)

DSC_0272.jpg

Ja, därför jag inte sovit nåt. :) Ska kolla på islandshästtävling

Ahh, ute på Löten? Undrar vem som har stallen därute, tänkte ifall du skulle hälsa någon från mig :p men du vet nog ändå inte vilka dom är. Fan vad jag saknar Strömsholm. Älskade att rida därborta. Får ta och hälsa på mina gamla lärare någon dag känner jag.

Jag är också vaken :yoparty

Körde nån slags maskin utanför på gatan som förde ett jävla oväsen men jag TROR att det KANSKE var gatsopmaskinen...orkade inte gå och kolla.

Hoppas hoppas jag hörde rätt :banana

Jag är vaken, legat sömnlös större delen av natten med en kass käke som gör ont... :( Vetefan vad det är med den, samma sak har hänt förr... Tuggade snett eller nått igprkväll varpå det smällde till som fan på högra sidan och sen kändes det som om käken vore ur led liksom... Går inte att bita ihop ordentligt och känns liksom trögt och segt om man försöker.... Plus att det gör ont. Mycket ont :( går nästan att peta tillbaka det på rätt plats, märker skillnad i hur ont det gör/hur obekvämt den sitter om man liksom försöker trycka den på plats men riktigt rätt hamnar den inte... :(

Jag är också vaken :yoparty

Körde nån slags maskin utanför på gatan som förde ett jävla oväsen men jag TROR att det KANSKE var gatsopmaskinen...orkade inte gå och kolla.

Hoppas hoppas jag hörde rätt :banana

Nu får vi aldrig veta om du hörde rätt. :6surkart

Jag är vaken, legat sömnlös större delen av natten med en kass käke som gör ont... :( Vetefan vad det är med den, samma sak har hänt förr... Tuggade snett eller nått igprkväll varpå det smällde till som fan på högra sidan och sen kändes det som om käken vore ur led liksom... Går inte att bita ihop ordentligt och känns liksom trögt och segt om man försöker.... Plus att det gör ont. Mycket ont :( går nästan att peta tillbaka det på rätt plats, märker skillnad i hur ont det gör/hur obekvämt den sitter om man liksom försöker trycka den på plats men riktigt rätt hamnar den inte... :(

Haha du är som min gamla klasskompis. Beskriver allt riktigt genomgående. Är det så illa får du kolla upp den.

Nu ska jag promenera till mitt jobb och hoppas att någon är där så jag kommer in. Suttit och väntat på stationen. Ska be chefen om nyckel nu när jag har fått fler timmar än tidigare. Så drygt att tåg och arbetstid inte synkar.

Haha du är som min gamla klasskompis. Beskriver allt riktigt genomgående. Är det så illa får du kolla upp den.

Haha, förlåt då :tungan

Har kollat upp den flera gånger, tyvärr aldrig när den är "ur" utan den brukar fixa sig lagom till undersökningen... Och således hittar de inget fel och nu vill de inte titta på den mer...:huvet :(

Nu måste jag tyvärr vika in hovarna för i afton. Jag har en spritfest att frekventera i morgon och måste vara pigg och fin tills dess. Jag önskar er fortsatt nöje och en natt utan för långa andningsuppehåll. :hihi

Åh , en hederlig svensk spritfest ..... måste nog ordna till nått nästa helg för DET var längesen :banana

Hujj, nu orkar jag inte läsa ikapp.

Druckat bärs och bytt soppapump i jänkaren i natt. :) :fredagsnöjje

Back