Singeltråden

Taskigt att hoppa på oss stockholmare:huvet, dom har ju stängt ner dårhusen här ( beckis,långbro,och Rålis/Konradsberg) så hur kan vi då få vård?.:confused:
Nu finns det bara ett kvar för särskilt sjuka dårar och det är riksdagshuset, och det är ju redan fullt med massa utsocknes dårar.
Så det är bara att gilla läget och skylla på politikerna.:D
Ge mig pengar så startar jag upp ett.
Det är ditt fel alltsammans!! Bara ditt!!! :hihi
JA de brukar de.
Av ren nyfikenhet: Hur många har du fått ihop?
Som de ser ut härifrån öst så har jag ju.
Drago
Anna
Kennet
Jag
kanske max.
Men kanske kan försöka hålla oss lite lågt.
Du kommer bli jätteglad förresten . .

Taskigt att hoppa på oss stockholmare:huvet, dom har ju stängt ner dårhusen här ( beckis,långbro,och Rålis/Konradsberg) så hur kan vi då få vård?.:confused:
Nu finns det bara ett kvar för särskilt sjuka dårar och det är riksdagshuset, och det är ju redan fullt med massa utsocknes dårar.

Det hade sannerligen varit underhållande med direktsänd riksdagsdebatt, där dårarna bytt ut kostymerna mot knytkoftor. -Herr talman! sluddrade Reinfelt med sylt runt käften och i bakgrunden satt Beatrice Ask och klippte med ögonen. Till höger i salongen, klädd i randig tvångströja dagen till ära satt Göran Hägglund och högg efter flugor som endast fanns i vederbörandes fantasi.

Som de ser ut härifrån öst så har jag ju.
Drago
Anna
Kennet
Jag
kanske max.
Men kanske kan försöka hålla oss lite lågt.
Du kommer bli jätteglad förresten . .
Nä det är inga problem alls. Det är bara en fråga om platsbrist. Dyker det upp 30 pers är det inget vidare att hålla till hos mig.

In yours and his dreams!:4skrika

nä inte min dröm, försöker göra allt för att Busken ska förverkliga sin dröm att hitta nån över 13.

Tur att man varken är stockholmare eller skåning så att man är helt normal. :reta-halva-sverige
Ha du kan ju för fan inte säga R

Jag vill inte!!! :4skrika Har ju redan sagt att jag aldrig mer kommer att :ligga :rolleyes:

Ni kan göra det stående också!

Flytta till Lund bygger ju nytt psyke där.

Har varit på plats där sen okt 2011 och har bokat rum inne på sexmissbrukaravdelningen!

Det är ditt fel alltsammans!! Bara ditt!!! :hihi

Nä det är bögarnas fel:fakta

View attachment 379278

Lösningen på gylf-problemet och "fick"-problem.

aha trodde det var fittproblemet han löst med en hemgjord fleshlight:hihi

Last edited:
Åfasen, han ser ju inte riktigt ut som han brukar nej... Drar mig till minnes någon gammal bild från rymmartiden där han är väldigt finnig, långhårig och med sneda tänder...:crash

Hade jag nog kunnat, men bara för att du inte släpper till så...:7peta

Ja alltså, han är lite äldre nu. ;)

Just därför du inte kan. :tungan

Jag VET att vi redan avhandlat det här förr men... Nej det där kan du få ha för dig själv. :glömdet

Tack! Men han är ju, såklart, inte heller singel. Det hade varit så mycket lättare om alla jag ville ha inte redan hade partners.

Nä det är inga problem alls. Det är bara en fråga om platsbrist. Dyker det upp 30 pers är det inget vidare att hålla till hos mig.

Var ligger bristgränsen? Sittplatser hur många har du ? För annars tänkte jag att man skulle försöka få med billiga pallar från ikea eller något sådant.

nä inte min dröm, försöker göra allt för att Busken ska förverkliga sin dröm att hitta nån över 13.

Ni kan göra det stående också!

Gå på den där nya tjejen istället...passar honom bättre med nån i hans egen ålder...me no waaaant. :4skrika

Spelar ingen roll...aldrig mer. :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...