Singeltråden

Åh, Hjalle är också en av mina blivande män, förresten. :D

Men nä, han ska ju sjunga Bird is the word, när vi ligger med varandra. Det är liksom kravet för att jag ska ligga med honom. :7peta

Inte heavy då?:va

Du har inte mycket till krav på dina män du... :D

Inte heavy då?:va

Du har inte mycket till krav på dina män du... :D

Vadå inga krav? Hjalle är ju dretsnygg nu för tiden! Och har en fantastisk röst. Och så gav han mig en flagga senast vi sågs, nästa dejt är första mars! :D

Och nu insåg jag att du antagligen syftade på mina krav på Jävla Peter... Men det måste väl vara krav nog att begära av mannen att göra två saker samtidigt?

O va fan är det med er Skåningar egentligen. Ni verkar :Dha ett jävla behov att köra upp saker i Rectum på folk

Det sitter i sedan svenskarna pålade snapphanarna i avgasröret. De som överlevde lärde sig gilla det hela och kan nu knappt bärga sig tills fredagkvällarna tar vid, med de mest besynnerliga ritualer med tarmgången i fokus. Ja, fredagsmys är här synonymt med denna syssla och tacosen är numera nästan helt utslagen på marknaden till förmån för artiklar som gurka, brödkavel och blockljus.

Vadå inga krav? Hjalle är ju dretsnygg nu för tiden! Och har en fantastisk röst. Och så gav han mig en flagga senast vi sågs, nästa dejt är första mars! :D

Har han blivit snygg plötsligt!? Brukade inte han se ut som ett jävla skogstroll?:crash

Och nu insåg jag att du antagligen syftade på mina krav på Jävla Peter... Men det måste väl vara krav nog att begära av mannen att göra två saker samtidigt?

Haha, jepp ;) Som sagt, inte mycket krav på dina män du... Jag kan göra minst fyra saker samtidigt!:banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT