Singeltråden

Tur att man varken är stockholmare eller skåning så att man är helt normal. :reta-halva-sverige

Mannen längst fram :kär

View attachment 379277

Men inte :ligga med mig och sjunga Bird is the word.

Åfasen, han ser ju inte riktigt ut som han brukar nej... Drar mig till minnes någon gammal bild från rymmartiden där han är väldigt finnig, långhårig och med sneda tänder...:crash

Hade jag nog kunnat, men bara för att du inte släpper till så...:7peta

Jag vill inte!!! :4skrika Har ju redan sagt att jag aldrig mer kommer att :ligga :rolleyes:

Det är inte det uttrycket du ger när du går på piller... Lite whiskey i dig så ska vi nog få dig att gilla flagstång:hihi

Jag har varit och tränat, sen ätit och till sist läst ikapp.

Det där med att läsa ikapp börjar bli lögn. Man får skarva ihop med de sista sidorna bara, annars blir man knäckt på tråden, ha ha

Taskigt att hoppa på oss stockholmare:huvet, dom har ju stängt ner dårhusen här ( beckis,långbro,och Rålis/Konradsberg) så hur kan vi då få vård?.:confused:
Nu finns det bara ett kvar för särskilt sjuka dårar och det är riksdagshuset, och det är ju redan fullt med massa utsocknes dårar.
Så det är bara att gilla läget och skylla på politikerna.:D

"intrycket" :mattias sen heter det inte flagstång...eller flaggstång heller för den delen, det heter flottstång. :lol

Fortfarande NEJ!!!:mad:

Ja, det var fan inte mycket rätt i den meningen... Undrar vad som hände där, jag har inte ens tagit några piller:D

Mes!:7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...