Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JAg tänkte faktiskt lägga till "Medtag eget förstoringsglas" i förra inlägget men skippade det...Ok.. Here we go!
- Nä det vill vi inte.. det kommer ju inte vara "mycket" att se!
- Du kan ju ta den inne på muggen.. Då får du ju iaf något!
- Jo absolut! Sen dagen efter kan det ju hända att du bara vaknar upp på ett torg i centrala Malmö.. Endast iklädd fleshlighten över kewken!
- Visste väll att du tänder på sånt!
Och sist men inte minst..........
- Såklart! Där har du din vinnande taktik för att få Pamsen i säng!![]()
Du gjorde inget annat konstigt under kvällen då mer än att se ut som en kassler?Finns ju en uppsjö grejer man kan göra på fyllan för att frammana singelsyndromet men kasslerkläder brukar inte vara en av dem...
Hörru alley, har inte du fejsbook? Du måste joina festpratet![]()
Ok.. Here we go!
- Nä det vill vi inte.. det kommer ju inte vara "mycket" att se!
- Du kan ju ta den inne på muggen.. Då får du ju iaf något!
- Jo absolut! Sen dagen efter kan det ju hända att du bara vaknar upp på ett torg i centrala Malmö.. Endast iklädd fleshlighten över kewken!
- Visste väll att du tänder på sånt!
Och sist men inte minst..........
- Såklart! Där har du din vinnande taktik för att få Pamsen i säng!![]()
Jag tror att du skulle passa bra med knallrött hår, helt vitsminkad och en röd näsa
Nåt åt det här hållet:
*Bildjävel*
Haha jag gjorde mycket konstigt den kvällen.Dock grundade sig singelskapet på nåt betydligt djupare och mer långvarigt, faktum var att det var den kvällen som fick mig att inse att jag var tvungen att ta mig ur förhållandet. Men det hela är ju roligare utan den infon.
Jo, jag har Facebook. Men varför ska jag vara med och prata om en fest jag inte ska vara med på?![]()
Låter som en vettigare förklaring än kasslerkläderna iallafall
Så att vi kan övertyga dig om att komma såklart![]()
Kanske vettigare, men lite tråkigare.
Haha, det är långt bort ju! Och på FB finns det ju bilder på mig där jag inte ser i närheten lika snygg ut som på de jag visat här, då krossas ju hela bilden av mig som jag försökt lura er att tro på!![]()
Du vill att vi ska tro att du blev dumpad på grund av kasslerbyxor?
Äh, snicksnack! Det är bara att sätta sin näpna lilla rumpa på tåget och kuska ner, det kommer bli episkt!Vi kommer ju få se dig full och jävlig irl den 23:e så det gör väl inget ifall vi får se fler bilder på dig?
Annars får du rensa innan du joinar
![]()
Anna, varför trycker du bara gilla på pervoinläggen?![]()
![]()
Du inser att du har målat upp en jävla massa du ska leva upp till va?
Du vill att vi ska tro att du blev dumpad på grund av kasslerbyxor?
Äh, snicksnack! Det är bara att sätta sin näpna lilla rumpa på tåget och kuska ner, det kommer bli episkt!Vi kommer ju få se dig full och jävlig irl den 23:e så det gör väl inget ifall vi får se fler bilder på dig?
Annars får du rensa innan du joinar
![]()
Haha, så kan du ju inte lägga fram det, då låter det ju bara konstigt.
Bara och bara, det tar tid och kostar pengar. Plus att jag är upptagen den helgen. Och just nu ligger min tidsmässiga och ekonomiska prioritet på att ta mig till Stockholm, nån jävla gång...
Haha, så kan du ju inte lägga fram det, då låter det ju bara konstigt.
Bara och bara, det tar tid och kostar pengar. Plus att jag är upptagen den helgen. Och just nu ligger min tidsmässiga och ekonomiska prioritet på att ta mig till Stockholm, nån jävla gång...
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN