Singeltråden

Här trodde man att tråden var på väg att dö så till den milda grad att man funderade på att sova... och så kommer PippiT:banana :hihi

Inte riktigt vad man skulle kalla "på vägen" för oss som åker från sthlm :tungan

MEn hon slipper pröjsa för resan ner. Seså, var en gentleman nu ;)

Psst, du får spendera ett antal timmar i en bil med alleycat...:7peta

Hur vill du ha det framlagt för att låta lagom konstigt då?:D

Tid lägger man på roliga saker, så även pengar. Man är bara så upptagen som man gör sig, man kan alltid planera om och göra tid till sånt som är viktigt. Stockholm är sjukt överskattat. Så, slut på anledningar att inte komma!:banana

Absolut, planera om blir bra. Jag ber islänningen som ska komma den helgen att komma en annan helg istället, och säger till alla andra som ska vara med på kursen att det blir ändrat. Det funkar nog. :tummenupp Och ja, jag anser att både det och stockholmsresan är roliga saker att lägga tid och pengar på, för jag skiter i Stockholm i sig, men har vänner jag inte träffat på alldeles för länge där och i Norrtälje som jag försökt hitta tid att åka och hälsa på sen i höstas, men det har alltid kommit nåt i vägen. Så nej, här planeras inte om! ;)

Hämta upp alley på vägen!:banana

På vägen? Ja, för det blir ju nästan på vägen... :tungan Trodde det bara var stockholmare som hade sån urkass koll på sverigekartan!

MEn hon slipper pröjsa för resan ner. Seså, var en gentleman nu ;)

Psst, du får spendera ett antal timmar i en bil med alleycat...:7peta

Psst.. Hon ska ju till stockholm någon dag har hon ju redan sagt.. Gissa vart jag bor?!

Sen har det ju ingen sammankoppling kan jag ju medge.. Men hon lär väll säkert festa med oss sh-folk från storstan någon kväll! :tummenupp

Absolut, planera om blir bra. Jag ber islänningen som ska komma den helgen att komma en annan helg istället, och säger till alla andra som ska vara med på kursen att det blir ändrat. Det funkar nog. :tummenupp Och ja, jag anser att både det och stockholmsresan är roliga saker att lägga tid och pengar på, för jag skiter i Stockholm i sig, men har vänner jag inte träffat på alldeles för länge där och i Norrtälje som jag försökt hitta tid att åka och hälsa på sen i höstas, men det har alltid kommit nåt i vägen. Så nej, här planeras inte om! ;)

På vägen? Ja, för det blir ju nästan på vägen... :tungan Trodde det bara var stockholmare som hade sån urkass koll på sverigekartan!

JA, du ser! Plättlätt, fixa!:banana

Jag har aldrig sagt att det inte är en omväg, bara att han ska hämta upp dig på vägen hit ;) Han ska ju från stockholm och ner till helsingborg, plockar han då upp dig någonstans däremellan har han ju otvivelaktigt gjort det "på vägen". Vad är problemet?:va :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman