Singeltråden

Aha, ni sparar mig åt henne...!:crash Hon vill ju inte heller ha mig, ni kommer spara på mig i all evighet... :(

Då kan man ju trassla in sig i nätet?:va

alltså du behöver ju inte gå på en 150 kilo plus heffaklump i nätstrumpor så hon ser ut som en kassler!!!

Hår nät är väldigt finmaskigt kan jag tillägga.
Trasslar du in dig i det så ska du allvarligt fundera på att operera snorren

alltså du behöver ju inte gå på en 150 kilo plus heffaklump i nätstrumpor så hon ser ut som en kassler!!!

Hår nät är väldigt finmaskigt kan jag tillägga.
Trasslar du in dig i det så ska du allvarligt fundera på att operera snorren
Tungan pratade vi väl om?:va :crash

Haha. Om vi väljer samma ställe som förra gången så ordnar vi en tjej till dig de lovar jag.
En "fuki fuki me so horny"-tjej? Nej tack:D Fixa pam åt mig så ska jag lita på dig och för alltid dyrka dig som min mästare:Bugar
Fan trodde du satt mig på ignore:huvet

Funderar på det men är rädd att missa festinfo... :D

Som slöis skriver :D Vi kan väl sala 500 spänn om han inte får sig nått ?

Du vill verkligen att jag ska få herpes va?:crash

Ja så du kan börja din bana upp i sociteten.
du måste ju börja på botten!!!

Jag skulle vilja påstå att jag redan varit på botten... Eller ja, halvdjupt i alla fall.

Man kan se ut som en kassler även med en tredjedel av den vikten! Jag blev i alla fall kallad kassler hela kvällen den här bilden är ifrån. Det var trevligt..!

34299_413869327866_5810345_n.jpg

Nä jag ger upp, kassler och hårnät är inte min grej. Jag återkommer när det är mer intressant samtalsämne :crash

EDIT: glömde säga god natt :glömdet

En "fuki fuki me so horny"-tjej? Nej tack:D Fixa pam åt mig så ska jag lita på dig och för alltid dyrka dig som min mästare:Bugar

Funderar på det men är rädd att missa festinfo... :D

Du vill verkligen att jag ska få herpes va?:crash

Nä alltså vill jag göra dig sjuk får vi åka till istedgade och ta en hora i en trappuppgång. Då är du garanterad överbrända popcorn långt upp i röret. :D Och de kostar en 50lapp.

Jag skulle vilja påstå att jag redan varit på botten... Eller ja, halvdjupt i alla fall.

Man kan se ut som en kassler även med en tredjedel av den vikten! Jag blev i alla fall kallad kassler hela kvällen den här bilden är ifrån. Det var trevligt..!

View attachment 379202

Men du och jag har väl inte...?:va

Åhja, nu var de inte snälla mot dig. du putar ju inte ut mellan maskorna iallafall ;)

View attachment 379202

Det verkar vara något konstigt med din hårfärg på bilden. :)

Back