Singeltråden

Åhå, blev jag vaniljflicka nu? Tror ni får ta och bestämma er snart, eller kan man vara vanilj, kinky och djävulen på samma gång? :va

Tydligen om man fyller med något som smakar vanilj:
sg158.jpg

Som sagt, inte lönt att ens göra det... :D

Men hur ska jag veta det?:va

Snacka cockblock...:näsblod :crash

alltså är du helt jävla dum.
Katten ska inte vara på festen vi cockblockar åt henne!!!!
Sen kan hon börja jobba sig upp i systemet.

Du menar så jag bara kan dyka rakt in, vika trosorna åt sidan och lapa för glatta livet?:D Nu börjar taktikerna likna nånting... :D

De ska ha så kort kjol att har de inte rakat musen och går utan trosor så får de ha hårnät:banana

Ne, nu ska jag sova, jobbat och sen grejjat i garaget hela dan/kvällen, så nu är jag sliten. Igen. :p

Folk brukar påstå det. Jag har tidigare i livet fått höra "Det är ju för att du är så knäpp som jag älskar dig!", då började jag fundera på vem fan det var som var mest knäpp egentligen... :dummer

Som sagt, beror väl på hur knäpp man är och på vilket sätt...:D Men rätt typ av knäpp i rätt mängd kan helt klart vara en anledning att falla för någon:tummenupp

Vänta här... Vem pratar ni om nu? :va Har jag missat nåt?

Du kan få komma hit och se på fotboll och äta chips. ;) Men då får du vara snabb, bara 10 minuter kvar på matchen.

Nä jag klarar det på 4 sekunder

Haha då kommer jag ju viska tillbaka till dig att hon har större snabel än dig. :)

ROTFLMAO

Folk brukar påstå det. Jag har tidigare i livet fått höra "Det är ju för att du är så knäpp som jag älskar dig!", då började jag fundera på vem fan det var som var mest knäpp egentligen... :dummer

ÄÄÄhhhh den personen har nog inte alla hönsen hemma i päronträdet.

alltså är du helt jävla dum.
Katten ska inte vara på festen vi cockblockar åt henne!!!!
Sen kan hon börja jobba sig upp i systemet.

De ska ha så kort kjol att har de inte rakat musen och går utan trosor så får de ha hårnät:banana

Aha, ni sparar mig åt henne...!:crash Hon vill ju inte heller ha mig, ni kommer spara på mig i all evighet... :(

Då kan man ju trassla in sig i nätet?:va

Haha. Om hon har de så kommer jag inte säga nått till dig utan bara asgarva när du i tron om att du får ligga, men de blir tvärtom.

Du är inte snäll och jag kommer aldrig lita på något du säger någonsin:D

Back