Singeltråden

Åhå, blev jag vaniljflicka nu? Tror ni får ta och bestämma er snart, eller kan man vara vanilj, kinky och djävulen på samma gång? :va

Tydligen om man fyller med något som smakar vanilj:
sg158.jpg

Som sagt, inte lönt att ens göra det... :D

Men hur ska jag veta det?:va

Snacka cockblock...:näsblod :crash

alltså är du helt jävla dum.
Katten ska inte vara på festen vi cockblockar åt henne!!!!
Sen kan hon börja jobba sig upp i systemet.

Du menar så jag bara kan dyka rakt in, vika trosorna åt sidan och lapa för glatta livet?:D Nu börjar taktikerna likna nånting... :D

De ska ha så kort kjol att har de inte rakat musen och går utan trosor så får de ha hårnät:banana

Ne, nu ska jag sova, jobbat och sen grejjat i garaget hela dan/kvällen, så nu är jag sliten. Igen. :p

Folk brukar påstå det. Jag har tidigare i livet fått höra "Det är ju för att du är så knäpp som jag älskar dig!", då började jag fundera på vem fan det var som var mest knäpp egentligen... :dummer

Som sagt, beror väl på hur knäpp man är och på vilket sätt...:D Men rätt typ av knäpp i rätt mängd kan helt klart vara en anledning att falla för någon:tummenupp

Vänta här... Vem pratar ni om nu? :va Har jag missat nåt?

Du kan få komma hit och se på fotboll och äta chips. ;) Men då får du vara snabb, bara 10 minuter kvar på matchen.

Nä jag klarar det på 4 sekunder

Haha då kommer jag ju viska tillbaka till dig att hon har större snabel än dig. :)

ROTFLMAO

Folk brukar påstå det. Jag har tidigare i livet fått höra "Det är ju för att du är så knäpp som jag älskar dig!", då började jag fundera på vem fan det var som var mest knäpp egentligen... :dummer

ÄÄÄhhhh den personen har nog inte alla hönsen hemma i päronträdet.

alltså är du helt jävla dum.
Katten ska inte vara på festen vi cockblockar åt henne!!!!
Sen kan hon börja jobba sig upp i systemet.

De ska ha så kort kjol att har de inte rakat musen och går utan trosor så får de ha hårnät:banana

Aha, ni sparar mig åt henne...!:crash Hon vill ju inte heller ha mig, ni kommer spara på mig i all evighet... :(

Då kan man ju trassla in sig i nätet?:va

Haha. Om hon har de så kommer jag inte säga nått till dig utan bara asgarva när du i tron om att du får ligga, men de blir tvärtom.

Du är inte snäll och jag kommer aldrig lita på något du säger någonsin:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...