Singeltråden

Det borde han ju vara jättetacksam för, att få med en brud hem måste ju vara skitjobbigt.

Ja, eller hur?!

Jag höll alla på säkert avstånd från honom. Bara genom att vara där och se söt ut. :banana

Ja, det är väl det du gör bäst? :D

Det är väldigt svårt att tona ned sötheten, jag försöker för dom andras skull.
Men man kan bara göra så mycket.

Det bara sipprar ut söthet ur mig.
Även om det smakar salt.

Ett ord sammanfattar gårdagen rätt bra:
Clusterfuck

När kvällen börjar med att kortet är tomt och man möter 4(!) tjejor man flörtat med samtidigt i dörren på krogen vet man att det hade varit bättre att stanna hemma.

Ett ord sammanfattar gårdagen rätt bra:
Clusterfuck

När kvällen börjar med att kortet är tomt och man möter 4(!) tjejor man flörtat med samtidigt i dörren på krogen vet man att det hade varit bättre att stanna hemma.

Nä fan utmaning.

Har ju råkat ut för att ena helgen en tjej, helgen efter en annan tjej och på söndan gjordes upptäckten att de var jävligt bra kompisar.

Vilket jävla liv det blev på henne från första helgen, men va fan jag hade inte lovat henne nåt!!!

Det är väldigt svårt att tona ned sötheten, jag försöker för dom andras skull.
Men man kan bara göra så mycket.

Det bara sipprar ut söthet ur mig.
Även om det smakar salt.

Mm jag förstår det. Jag har såna vänner också, förjävliga att vara ute med! Men du slår dem ju med hästlängder, så jag tycker riktigt jävla synd om dina vänner faktiskt. Kan inte vara lätt att stå i skuggan av dig.

Precis, speciellt som jag såg till så att han slapp få med sig en tjej hem.
Cockblocking, de lux.

Cockblocking kan vara antingen det snällaste eller det jävligaste du kan göra mot en polare:fakta

Och glömmer hon att svänga av vid Skåneporten hamnar hon hos mig. Och hon är ganska glömsk. :brynad
VEM pratar du om nu..??!?:va

Det du vill ju!!!
Nu försöker du bara förvirra henne!!!
Det behöver han inte jag är redan förvirrad... vart skulle ja åka nu sa ni? (Skåningar...) :crash

Ja, fy fan! Äckligt ju, vem vill bli svettig? :dummer

Å nej, sex ska helst utföras med så lite kroppskontakt som möjligt... :3freak

Mm jag förstår det. Jag har såna vänner också, förjävliga att vara ute med! Men du slår dem ju med hästlängder, så jag tycker riktigt jävla synd om dina vänner faktiskt. Kan inte vara lätt att stå i skuggan av dig.

Jag tror att Shadow, BE och Lindman uppskattar det du säger. För ja, dom får jävlar i mig jobba för det om dom ska få nåt.

Ibland slänger jag åt dom nåt som jag inte vill ha. Så får dom slåss om det.

Jag tror att Shadow, BE och Lindman uppskattar det du säger. För ja, dom får jävlar i mig jobba för det om dom ska få nåt.

Ibland slänger jag åt dom nåt som jag inte vill ha. Så får dom slåss om det.

Du borde vara lite snäll och låta dem gå ut utan dig någon gång. Eller ha på dig clownnäsan en hel kväll. Fast det hjälper kanske inte...

Bra, då kan jag skriva till det på min lista också!

1. Enbart ligga med den jag tänker spendera resten av livet med
2. Så lite kroppskontakt som möjligt.

Se där, nu har jag nog snart koll på detta!

Åh sa ja sex, förlåt, egentligen var det fäktning ja tänkte på... :näsblod

Back