Singeltråden

Så är det när man är gift!!!

Jag trodde det var inget sex alls när man är gift och har barn? Då har hon ju fått reproducera sig och har därmed inget behov av att ta i mannen längre...:crash

Hmm, "ta ut min hund", är det släkt med "mata hästen" och dylikt? :va

Lasagnen är matad så det är bara en promenad med hunden kvar.

Edit: Eftersom ni inte kan läsa tankar menade jag att det nog inte var någon som var så jävla anti hundar som vissa här är mot hästdjur ;)

Vilken tur. När man var 15 så var gränsen på 20. Sen när man hamna där så blev de 25 oh så vidare. Då kan jag leva 13 år till .

Jag har bara 1 år och 3 månader kvar innan jag ska börja hötta med käppen och skrika ungjävlar när jag sitter och matar duvorna i parken. :D

Jag har bara 1 år och 3 månader kvar innan jag ska börja hötta med käppen och skrika ungjävlar när jag sitter och matar duvorna i parken. :D

Du får ansöka om rollatorn och färdtjänsten strax då. Gärna permobil med så du kan rejsa ihop med de andra gubbarna i parken.

Jag har varit där i över 3år. Men det är ok. Maten är bra, bingon underhållande och avföringen fast och fin.

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande