Slowroller
Skrämmer små barn
Rensa lite i porrarkivet så går det nog lite snabbare.![]()
Har du inga vettiga idéer kan du vara tyst!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rensa lite i porrarkivet så går det nog lite snabbare.![]()

Precis.. och det problemet har aldrig jag.
Rensa lite i porrarkivet så går det nog lite snabbare.![]()

Åh! Jag har ju Linux här på en skiva. Nånstans... tror ni något mer datorinsatta personer att det kan rädda min stackars dator? Den går *host* sakta, hackigt, man tror det internets fel men nej det är datorn. Telefonen är snabbare... Tappar datorn och telefonen ungefär lika ofta i backen och Linux kan nog inte rädda att skärmen snart kommer lägga av. Men tror ni det kan göra min dator lite mer smooth?![]()
Precis.. och det problemet har aldrig jag.

Rensa lite i porrarkivet så går det nog lite snabbare.![]()

Nä nu ger jag upp för dagen. Jag ska gå upp klockan 6.00 imorgon bitti.
Sov gott, kära vänner!![]()

Nä nu ger jag upp för dagen. Jag ska gå upp klockan 6.00 imorgon bitti.
Sov gott, kära vänner!![]()

Jag tror att det bästa är en total ominstallation. Windows har förmågan att bara bli långsammare och långsammare.
beror nog på största delen på att dom använder Regedit som sparar allt möjligt skit, även efter att man tagit bort programm.
Nä nu ger jag upp för dagen. Jag ska gå upp klockan 6.00 imorgon bitti.
Sov gott, kära vänner!![]()

Inte om det är ett privat arkiv! då är det ju bara att lägga upp allt här![]()
I mitt huvud står det att jag bakar bullar och bjuder den som gör det där åt mig...![]()
I mitt huvud står det att jag bakar bullar och bjuder den som gör det där åt mig...![]()
Jag ska köra hemifrån 06.00... Jag är fortfarande kvar. Mes![]()
i hur tänkte du nui hur tänte du nu
inte nämnafåglar nu, då lockar du ju tillbaka Peter1980
![]()
Den här tråden är ju för underhållandeI mitt huvud står det att jag bakar bullar och bjuder den som gör det där åt mig...![]()
Har du windows sju så är det där plättlätt. Börja med att göra en backup på vad du vill spara. Gå in i startmenyn, alla program, recovery manager och klicka på just "recovery manager". Välj "Fabriksåterställning" från menyn, följ anvisningarna och låt datorn jobba någon timme medan den blåser hela datorn på allt![]()
i hur tänte du nu
inte nämnafåglar nu, då lockar du ju tillbaka Peter1980
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |