Singeltråden

Har du windows sju så är det där plättlätt. Börja med att göra en backup på vad du vill spara. Gå in i startmenyn, alla program, recovery manager och klicka på just "recovery manager". Välj "Fabriksåterställning" från menyn, följ anvisningarna och låt datorn jobba någon timme medan den blåser hela datorn på allt:tummenupp

Nä den här häcken är inte så modern. ;) Antar att det inte är svårt alls. Men jag bakar hellre bullar. Annars hade jag bytt till Linux och fräschat upp datorn när jag fick skivan för ett år sen... eller om det är två år sen. :P
 
Nä den här häcken är inte så modern. ;) Antar att det inte är svårt alls. Men jag bakar hellre bullar. Annars hade jag bytt till Linux och fräschat upp datorn när jag fick skivan för ett år sen... eller om det är två år sen. :P

Ok, isåfall behöver du nog en ominstallationsskiva... Modernare burkar har återställningspartitionen sparad direkt på hårddisken ;) Jaja, isåfall får du be alleycat:D
 
Inte ett inlägg på en halvtimme, men så fort nån skriver word..........imponerande.

Peter1980 måste han nån slags app som registrerar när ordet bird dyker upp :D

Han är ju TV6-killen, han är sjukt hemlig men har stenkoll på allt!

Vilket sammanträffande.. ligger och kollar på 6:e Sinnet.. Och så visar det sig att jag också har ett 6:e sinne! Ungen i filmen ser "dead people".. jag ser Bird! :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top