Singeltråden

Vilken sort talar vi om nu? :va
225px-American_Beaver.jpg

Tror jag iallafall. Vore väl synd att hugga sönder en kvinna?
För att det gör det, erkänn!:7peta
Å ja. Så du går alltså runt och är rädd för mig? Jag var förresten stillastående i lund 2 timmar idag. Vad gjorde jag ;)

Å ja. Så du går alltså runt och är rädd för mig? Jag var förresten stillastående i lund 2 timmar idag. Vad gjorde jag ;)

Inte för dig, bara för dina hemska planer och för eventuella anhängare du lyckas få med dig. Är det bara du och jag i ett rum så är jag inte det minsta rädd...:brynad

Nu ska vi inte bli för drastiska här! Låta folk dö är inte snällt.

Ja, helt klart! Jag är mycket smartare nu än när jag var blond.

Fel alleycat, att mörda någon är inte snällt. Men att låta någon med BITWD självdö är snarast humant :) Om inte annat så är det helt klart det mest humana för trådens övriga deltagare.

Bra där, smarta cheyer är trevligt:tummenupp

Fel alleycat, att mörda någon är inte snällt. Men att låta någon med BITWD självdö är snarast humant :) Om inte annat så är det helt klart det mest humana för trådens övriga deltagare.

Bra där, smarta cheyer är trevligt:tummenupp

Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.

Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg! :D

BACK FROM THE GYMMET!!!!!!!

Peter, håll tillgodo, jag kommer med bild snart. Ska bara gå och beställa pizza först. Återhämtning vettu :7peta

Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.

Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg! :D

Jo men jag sa ju att vi är blygare, så jag måste ha rätt i det:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...