Singeltråden

Vilken sort talar vi om nu? :va
225px-American_Beaver.jpg

Tror jag iallafall. Vore väl synd att hugga sönder en kvinna?
För att det gör det, erkänn!:7peta
Å ja. Så du går alltså runt och är rädd för mig? Jag var förresten stillastående i lund 2 timmar idag. Vad gjorde jag ;)
 
Å ja. Så du går alltså runt och är rädd för mig? Jag var förresten stillastående i lund 2 timmar idag. Vad gjorde jag ;)

Inte för dig, bara för dina hemska planer och för eventuella anhängare du lyckas få med dig. Är det bara du och jag i ett rum så är jag inte det minsta rädd...:brynad
 
Nu ska vi inte bli för drastiska här! Låta folk dö är inte snällt.



Ja, helt klart! Jag är mycket smartare nu än när jag var blond.

Fel alleycat, att mörda någon är inte snällt. Men att låta någon med BITWD självdö är snarast humant :) Om inte annat så är det helt klart det mest humana för trådens övriga deltagare.

Bra där, smarta cheyer är trevligt:tummenupp
 
Fel alleycat, att mörda någon är inte snällt. Men att låta någon med BITWD självdö är snarast humant :) Om inte annat så är det helt klart det mest humana för trådens övriga deltagare.

Bra där, smarta cheyer är trevligt:tummenupp

Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.

Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg! :D
 
BACK FROM THE GYMMET!!!!!!!


Peter, håll tillgodo, jag kommer med bild snart. Ska bara gå och beställa pizza först. Återhämtning vettu :7peta
 
Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.

Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg! :D


Jo men jag sa ju att vi är blygare, så jag måste ha rätt i det:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top