Semper idem
Gudomlig sporthojare
Jaha du.![]()
Tänkte inte på det, menade ju inte dej ju, bara fjäderfän



Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha du.![]()



De är lagom. =) Jag ligger på 90 kg. Kör dock alltid utan lås utifall att.Ingen fara.. det är 105kg på där, det kan jag reppa 6-8 på så risken att jag fastnar under stången är inte så stor.
Dessutom vore det ännu pinsammare att tippa av vikterna på ena sidan så att hela stången flyger åt helvete åt andra hållet![]()
De är lagom. =) Jag ligger på 90 kg. Kör dock alltid utan lås utifall att.
.![]()
Tänkte inte på det, menade ju inte dej ju, bara fjäderfän![]()

Nä nu ska ja dra mig tillbaka, pub i morrn... tant måste vila.![]()

Nä nu ska ja dra mig tillbaka, pub i morrn... tant måste vila.![]()
Ingen fara.. det är 105kg på där, det kan jag reppa 6-8 på så risken att jag fastnar under stången är inte så stor.
Dessutom vore det ännu pinsammare att tippa av vikterna på ena sidan så att hela stången flyger åt helvete åt andra hållet![]()

Va heter bruden då, hon som väger 90 kilo och henne behöver du säkert inte låsa fast
105 kg?! Idiot. Det är ju två mig.![]()
Fick en konstig bild i huvet.
Peter med en dej på varje arm, knäböjandes sjungande bird is the word![]()



105 kg?! Idiot. Det är ju två mig.![]()
Fick en konstig bild i huvet.
Peter med en dej på varje arm, knäböjandes sjungande bird is the word![]()
Hur mycket har du på ? Och varför har du viktlåsen på? För antar att du kör bänk. Blir ju jobbigt om du inte alls pallar sista rep. Pinsam situationeta
105 kg?! Idiot. Det är ju två mig.![]()

Lightweight baby
http://www.youtube.com/watch?v=yDkPzuoGWjM
Jag har förmånen att när jag inte pallar springer någon stark kille och hjälper mig med sista reppet![]()
Slår vad om att han inte hade pallat utan sin dräkt![]()
Ingen fara.. det är 105kg på där, det kan jag reppa 6-8 på så risken att jag fastnar under stången är inte så stor.
Dessutom vore det ännu pinsammare att tippa av vikterna på ena sidan så att hela stången flyger åt helvete åt andra hållet![]()
Allvarligt, väger du så lite? Jag vill inte ens säga hur många siffror det blir om man dubblar mig nu.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |