Singeltråden

Alla hjärtans gym levererade som vanligt!

hjarta.jpg

Så nu kan man leva i lyckan från endorfinruset resten av kvällen :banana

Last edited:
@Peter1980 va fan gör du hemma:confused:

Alla hjärtans dag är verkligen inte för alla.
Därför tipsar vi om alternativen för stans singlar och skeptiker – både med speeddating och tunga klubbkvällar.
– Det enda vi tänker göra är att uppmuntra folk till hångel, berättar Paulina Majari från torsdagsklubben Birds.

På andra sidan av det staketet hittar vi hyllade klubben Birds som drar sitt strå till stacken med en stor fest i Berns källare. De har installerat en hångelhörna, bjuckar på kondomer – och utlovar sexiga vibbar.

:7petaGe dej igenast i väg till berns:D

Rapport senare till oss som inte gillar fåglar:D

Nu ska jag tillbaks till min älskade säng, som jag har saknat innerligt sedan jag lämnade den i morse.

Tänkte låta en rysare sällskapa mig, perfekt en sån här alla-tramsars dag!

@Peter1980 va fan gör du hemma:confused:

Alla hjärtans dag är verkligen inte för alla.
Därför tipsar vi om alternativen för stans singlar och skeptiker – både med speeddating och tunga klubbkvällar.
– Det enda vi tänker göra är att uppmuntra folk till hångel, berättar Paulina Majari från torsdagsklubben Birds.

På andra sidan av det staketet hittar vi hyllade klubben Birds som drar sitt strå till stacken med en stor fest i Berns källare. De har installerat en hångelhörna, bjuckar på kondomer – och utlovar sexiga vibbar.

:7petaGe dej igenast i väg till berns:D

Rapport senare till oss som inte gillar PIPPI:D

Jaha du. :4skrika

Hur mycket har du på ? Och varför har du viktlåsen på? För antar att du kör bänk. Blir ju jobbigt om du inte alls pallar sista rep. Pinsam situation :peta

Ingen fara.. det är 105kg på där, det kan jag reppa 6-8 på så risken att jag fastnar under stången är inte så stor.

Dessutom vore det ännu pinsammare att tippa av vikterna på ena sidan så att hela stången flyger åt helvete åt andra hållet :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT