Singeltråden

Klart den är söndersutten, jag sitter ju ner varenda dag på jobbet. Ibland har jag rätt ont i röven så då får jag stanna och pausa på jobbet.


:D Nivån är låg. Vi får höja den på festen du och jag.

Jag tror ändå vi har störst chans på försäljning om vi tar dig. Vi kan tävla. :D
Vi kan också anpassa oss till nivån och göra det bästa av den eller blir den högre då :confused:
 
Det jag menade ju!!!!!


Du vill ju gömma din ribba!!
Ja fy. Den skrynkliga. Knappt så man vill se den själv ens.

Jag tror ändå vi har störst chans på försäljning om vi tar dig. Vi kan tävla. :D
Vi kan också anpassa oss till nivån och göra det bästa av den eller blir den högre då :confused:
Nja, alltså jag tror nog vi hamnar rätt lågt. Kanske inte när vi väl åker dit. Då kan vi vara rätt höga. Fram tills jag tröttnar och sitter och drar er båda i öronen.
Det är ju iaf lite mer bil än den där på bilden. :tummenupp
Kallar du vito för bil? Fy tvi och bläääää
 
Ja fy. Den skrynkliga. Knappt så man vill se den själv ens.


Nja, alltså jag tror nog vi hamnar rätt lågt. Kanske inte när vi väl åker dit. Då kan vi vara rätt höga. Fram tills jag tröttnar och sitter och drar er båda i öronen.

Kallar du vito för bil? Fy tvi och bläääää

I förhållande till Renö så är vito mer bil eller iaf fordon. :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top