Testa malwarebytes och rensa kakorna brukar hjälpa efter mycket porrsurfande!!!
Om det vore så väl, datorn är 11-12 år gammal...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Testa malwarebytes och rensa kakorna brukar hjälpa efter mycket porrsurfande!!!
Klart den är söndersutten, jag sitter ju ner varenda dag på jobbet. Ibland har jag rätt ont i röven så då får jag stanna och pausa på jobbet.
Nivån är låg. Vi får höja den på festen du och jag.
De har olika sorter. Caravelle och Vito huvudsakligen.
Jag tror ändå vi har störst chans på försäljning om vi tar dig. Vi kan tävla.
Vi kan också anpassa oss till nivån och göra det bästa av den eller blir den högre då![]()
Ja fy. Den skrynkliga. Knappt så man vill se den själv ens.Det jag menade ju!!!!!
Du vill ju gömma din ribba!!
Nja, alltså jag tror nog vi hamnar rätt lågt. Kanske inte när vi väl åker dit. Då kan vi vara rätt höga. Fram tills jag tröttnar och sitter och drar er båda i öronen.Jag tror ändå vi har störst chans på försäljning om vi tar dig. Vi kan tävla.
Vi kan också anpassa oss till nivån och göra det bästa av den eller blir den högre då![]()
Kallar du vito för bil? Fy tvi och bläääääDet är ju iaf lite mer bil än den där på bilden.![]()
Så fan heller!![]()
Nä fan sov gott med er era era era era..........................
?Nä fan sov gott med er era era era era..........................
Du är alltså redan nu beredd att betala för att bli av med oss?![]()
Hmm du bor i lund. Jag var i Lund idag. Hade dig i tankarna. Jag ska till lund imorgon med tror jag.
Var ligger fiskaffärn ?
Hmm du bor i lund. Jag var i Lund idag. Hade dig i tankarna. Jag ska till lund imorgon med tror jag.
Var ligger fiskaffärn ?

Ja fy. Den skrynkliga. Knappt så man vill se den själv ens.
Nja, alltså jag tror nog vi hamnar rätt lågt. Kanske inte när vi väl åker dit. Då kan vi vara rätt höga. Fram tills jag tröttnar och sitter och drar er båda i öronen.
Kallar du vito för bil? Fy tvi och bläääää

Nä det är bara mina barn jag får betala för att bli av med, jag skrev sälja inte betala!!!

När ska du till Lund ska vi sammanstråla och köpa en lax till bushman
Nere i Saluhallen måste det finnas.
I förhållande till Renö så är vito mer bil eller iaf fordon.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |