Singeltråden

Sccchhh säg nu inte detta men vi ska sälja dig den 23 mars till några hallickar så du får gärna ta på dig lite slampiga kläder.


visst fan du bor ju i Asarum så kom som du brukar se ut;)




Haha bara 200 hk jag hade 400 plus på driven i min 4 sprätt!!!!



Jag kör med vridmoment ist

Haha gick du inte under bältet där nu ?

Jo vridmoment är fint. Trycker bara på en knapp så har man kört om. Tv kan man titta på med. Men de har jag redan sagt för att försöka imponera för typ 300 sidor sen.
 
Ok. Flanellpyjamas och gummistövlar it is.
Tror du verkligen det är nån förtjänst på det? Är det inte bättre att sälja Rille?
Det är trots allt han som är lammkött. Förmodligen är han lenare än jag är också. :brinnerup

Jag är tjock med så säljer ni på kilopris blir ni rika.
 
Ok. Flanellpyjamas och gummistövlar it is.
Tror du verkligen det är nån förtjänst på det? Är det inte bättre att sälja Rille?
Det är trots allt han som är lammkött. Förmodligen är han lenare än jag är också. :brinnerup


Nä hans röv är nersutten!!!

Haha gick du inte under bältet där nu ?

Jo vridmoment är fint. Trycker bara på en knapp så har man kört om. Tv kan man titta på med. Men de har jag redan sagt för att försöka imponera för typ 300 sidor sen.

Under bältet på vem?

Jag har kamera ist!!!
 
Fest!?

Svårt att hänga med på denna sidan när man har segt internet och dator.

Pojkvasker, du vet om att det är 2013 nu va?
Kanske dags att uppgradera sig lite?

Hej A_NN_A! :hej

Är det obligatoriskt att lägga in bild på sig själv i denna tråden?
Ja, annars kommer det 4 ilskna fruntimmer hem till dig imorron på ahd och river av dig alla kläderna, tvångsknullar dig med en barnängen tvål och sen ringer dom din mamma som får plocka rätt på skräpet. (Den gröna) ;)
 
Pojkvasker, du vet om att det är 2013 nu va?
Kanske dags att uppgradera sig lite?


Ja, annars kommer det 4 ilskna fruntimmer hem till dig imorron på ahd och river av dig alla kläderna, tvångsknullar dig med en barnängen tvål och sen ringer dom din mamma som får plocka rätt på skräpet. (Den gröna) ;)

Det vill vi ju inte...

26.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top