PippiT
Professionell mobbare
Njae!2 centimeter är ju inte mycket att skryta om.
![]()
Jag skröt int, jag ljög

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Njae!2 centimeter är ju inte mycket att skryta om.
![]()

Sccchhh säg nu inte detta men vi ska sälja dig den 23 mars till några hallickar så du får gärna ta på dig lite slampiga kläder.
visst fan du bor ju i Asarum så kom som du brukar se ut
Haha bara 200 hk jag hade 400 plus på driven i min 4 sprätt!!!!
Jag kör med vridmoment ist
Ok. Flanellpyjamas och gummistövlar it is.
Tror du verkligen det är nån förtjänst på det? Är det inte bättre att sälja Rille?
Det är trots allt han som är lammkött. Förmodligen är han lenare än jag är också.![]()
Hej A_NN_A!
Är det obligatoriskt att lägga in bild på sig själv i denna tråden?
Jaha =) Så duktig du är.
Jo men de är på de 2 där bak. Jag brukar hålla mig på asfalt så jag behöver inte 4 hjulsSen har den jag vill ha kompressor, de är roligt.
Ok. Flanellpyjamas och gummistövlar it is.
Tror du verkligen det är nån förtjänst på det? Är det inte bättre att sälja Rille?
Det är trots allt han som är lammkött. Förmodligen är han lenare än jag är också.![]()
Haha gick du inte under bältet där nu ?
Jo vridmoment är fint. Trycker bara på en knapp så har man kört om. Tv kan man titta på med. Men de har jag redan sagt för att försöka imponera för typ 300 sidor sen.
Hej A_NN_A!
Är det obligatoriskt att lägga in bild på sig själv i denna tråden?

Vad är det för datum idag då? Kanske jag hinner?
Haha gick du inte under bältet där nu ?

Fest!?
Svårt att hänga med på denna sidan när man har segt internet och dator.
Ja, annars kommer det 4 ilskna fruntimmer hem till dig imorron på ahd och river av dig alla kläderna, tvångsknullar dig med en barnängen tvål och sen ringer dom din mamma som får plocka rätt på skräpet. (Den gröna)Hej A_NN_A!
Är det obligatoriskt att lägga in bild på sig själv i denna tråden?
Klart den är söndersutten, jag sitter ju ner varenda dag på jobbet. Ibland har jag rätt ont i röven så då får jag stanna och pausa på jobbet.Nä hans röv är nersutten!!!
Under bältet på vem?
Jag har kamera ist!!!
Menar du att ribban varit över bältet? Tycker den hängt precis under jag.![]()
Nä, den är för seg för det.
Pojkvasker, du vet om att det är 2013 nu va?
Kanske dags att uppgradera sig lite?
Ja, annars kommer det 4 ilskna fruntimmer hem till dig imorron på ahd och river av dig alla kläderna, tvångsknullar dig med en barnängen tvål och sen ringer dom din mamma som får plocka rätt på skräpet. (Den gröna)![]()

Klart den är söndersutten, jag sitter ju ner varenda dag på jobbet. Ibland har jag rätt ont i röven så då får jag stanna och pausa på jobbet.
Nivån är låg. Vi får höja den på festen du och jag.
Näää. Inte ledsen Pippi nu.![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |