Singeltråden

Ahhh. Jag tror någon i tråden känner igen sig.

1887163_520_292.jpg

Är det där en fångbil? :va
 
Inte alls? Jag brukar se de försöka tanka gas men de har samma problem som hemtjänsten och är ivägen för mig. Alltid kvinnor, du får ta och lära kollegorna hur man tankar.


Nä jag ska sitta och kramas med dig så vi gör gubben avundsjuk :D

I samma inlägg som du säger att kvinnor inte är kapabla att tanka säger du att vi ska kramas.
Tror du det går bra för dig nu? :näsblod
 
Men vi behöver aerodynamiskt så vi lägger dig ner och binder väl med en slang från öldunken.

Okej =) De ska man nog kunna få plats i. Billiga i drift jämfört med min leksak.

Nej så långa armar har jag inte. Jag ska fundera :D

Du har ingen talan längre. Du ska bara ställa dig på alla fyra och ta emot laxen.

1. hon kan få en egen dunk och slang.
2. Fan det luktar bränt ända hit.
3. Jupp min är dinodriven, synd man gjorde sig av med pannkakan. den gick billigt.
4. Nä han ska ju ligga på rygg såg du väl i klippet igår!!!



Ligga är ju klart bättre måste jag säg. :glömdet

Visst är det



Akta nu söta ansiktet!!!!
 
I samma inlägg som du säger att kvinnor inte är kapabla att tanka säger du att vi ska kramas.
Tror du det går bra för dig nu? :näsblod
Men de är ju bara dem. Och de är gas. De är rädda när de puffar antagligen och pyser lite. :D Men du får gärna visa att du kan tanka på min bil.
Jag ska vara urgullig mot dig framöver.

Den bilen rullar uppåt i landet.

Aha=) Har du stenkoll på alla bilar?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top