Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahhh. Jag tror någon i tråden känner igen sig.
![]()

Inte alls? Jag brukar se de försöka tanka gas men de har samma problem som hemtjänsten och är ivägen för mig. Alltid kvinnor, du får ta och lära kollegorna hur man tankar.
Nä jag ska sitta och kramas med dig så vi gör gubben avundsjuk![]()

Inte alls? Jag brukar se de försöka tanka gas men de har samma problem som hemtjänsten och är ivägen för mig. Alltid kvinnor, du får ta och lära kollegorna hur man tankar.
Men vi behöver aerodynamiskt så vi lägger dig ner och binder väl med en slang från öldunken.
Okej =) De ska man nog kunna få plats i. Billiga i drift jämfört med min leksak.
Nej så långa armar har jag inte. Jag ska fundera
Du har ingen talan längre. Du ska bara ställa dig på alla fyra och ta emot laxen.
Ligga är ju klart bättre måste jag säg.![]()
Är det där en fångbil?![]()
Ja de moderna. Kriminalvårdens ju Aldrig sett?Är det där en fångbil?![]()

Du heter på allvar pippi träff. Fan vad häftigt. Du måste komma på festen så jag får din autograf![]()

Neb du, frågan var ju vad ni har för BILAR.![]()
Det där ser inte ut som du "gråtrunkar"![]()
Men de är ju bara dem. Och de är gas. De är rädda när de puffar antagligen och pyser lite.I samma inlägg som du säger att kvinnor inte är kapabla att tanka säger du att vi ska kramas.
Tror du det går bra för dig nu?![]()
Den bilen rullar uppåt i landet.
Men de är ju bara dem. Och de är gas. De är rädda när de puffar antagligen och pyser lite.Men du får gärna visa att du kan tanka på min bil.
Jag ska vara urgullig mot dig framöver.
Aha=) Har du stenkoll på alla bilar?
Jag har en rejäl. Eller mellanrejäl. Den stora kommer om 3 år. 30 års kris då. Då måste vi ha minst 400 under huven.
View attachment 378637

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |