Singeltråden

Nothing fucks up your friday like realizing its only tuesday... Känns ganska sant idag även om det faktiskt är onsdag. :brinnerup
 

Det är INTE en god morgon... Trött, glömde glasögonen hemma, ingen matlåda. Och som grädde på moset så har datorn startat om inatt för att installera uppdateringar. Det hade ju inte gjort så mycket OM DET INTE VORE FÖR ATT JAG TYDLIGEN JOBBAT I TEMP MAPPEN HELA GÅRDAGEN! Allt borta. Inte ett spår av någonting... :huvet:mad::död
 
God morgon världen! Onsdag redan så snart är det helg. :) Wohoooo.

Nu har man ställt in bion på Torsdag oxå. Ska fan bojkotta hela den dagen istället nu. Sådeså. :D
 
Det är INTE en god morgon... Trött, glömde glasögonen hemma, ingen matlåda. Och som grädde på moset så har datorn startat om inatt för att installera uppdateringar. Det hade ju inte gjort så mycket OM DET INTE VORE FÖR ATT JAG TYDLIGEN JOBBAT I TEMP MAPPEN HELA GÅRDAGEN! Allt borta. Inte ett spår av någonting... :huvet:mad::död

Du.. det ligger matlådor i frysen. :D
 
God morgon världen! Onsdag redan så snart är det helg. :) Wohoooo.

Nu har man ställt in bion på Torsdag oxå. Ska fan bojkotta hela den dagen istället nu. Sådeså. :D


Ha ha ha ha bara ge dom. Det är bra att vara obstinat :)
:krama
 
God morgon och en riktig :banana

Bara jag som känner så idag?

Jag har äntligen sovit två nätter i rad, ordentligt med timmar! Bara för jag inte gick hit och bråkade här på forumet :glömdet
 
Gooomorgon vlärden!


Idag är en strålande dag, det är ju lilllörda och redan helg. ;)

View attachment 378582
Haha, här börjas det tidigt ser ja! :D

Du.. det ligger matlådor i frysen. :D
Det är det ja allti sagt: du är OND! :näsblod

God morgon och en riktig :banana

Bara jag som känner så idag?

Jag har äntligen sovit två nätter i rad, ordentligt med timmar! Bara för jag inte gick hit och bråkade här på forumet :glömdet
Skönt för dig. :)
Inte för mig... i förrgår natt snarkades det, i natt ringde väckarklockan 04.15 o det INTE då ja skulle upp... sen kunde ja inte somna om... :mad:
Jag är på sånt humör oxå idag. Har storstädat receptionen nu. :)

Kan inte du städa i mitt huvud, tomtarna har stökat till nåt så förbannat igen... :död
 
Det är det ja allti sagt: du är OND! :näsblod
Appap, huruvida jag är ond har vi aldrig diskuterat och jag har således heller inte nekat till att vara ond.

Däremot är jag söt, det får man vara om man är ond.
Det är nästan ett krav egentligen för att det ska väga upp ondskan. ;)
 
Vaddå, torkat av telefonnen eller?

Reception!!! Inte växel. See the difference:

ImageUploadedByTapatalk1360745499.879592.jpg

Vi kör väl en katt vs hund grej till för din skull Pippi. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Oq8nYgnE93Y

Hahaha, så rätt. Jag håller på katten, man ska inte hålla på o mjäka. Just do it!

Kan inte du städa i mitt huvud, tomtarna har stökat till nåt så förbannat igen... :död

Hahaha, har du nånsin städat där inne? :P
 
Appap, huruvida jag är ond har vi aldrig diskuterat och jag har således heller inte nekat till att vara ond.

Däremot är jag söt, det får man vara om man är ond.
Det är nästan ett krav egentligen för att det ska väga upp ondskan. ;)

Ond, söt har vi däremot diskuterat, ja sa brutal... :7peta

Hahaha, har du nånsin städat där inne? :P
Öh... nä... ja tyckte att tomtarna kunde hålla efter sin egen smuts, men de gör de uppenbarligen inte...:rodnar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top