Singeltråden

+1

Ska gå hem och byta om till gymmet. Men kan bara inte bestämma mig för om jag ska vänta med att gymma och se om mina nya mummelbyxor kommer idag eller om jag ska ta o köra nu med ett par "gamla" mummelbyxor.

Kör en sista gång i de gamla, svettas ordentligt i dom, gärna commando-style.

Sen säljer du dom på auktion. :glömdet

+1

Ska gå hem och byta om till gymmet. Men kan bara inte bestämma mig för om jag ska vänta med att gymma och se om mina nya mummelbyxor kommer idag eller om jag ska ta o köra nu med ett par "gamla" mummelbyxor.

:tummenupp Kör med de gamla idag så kan du ta de nya imorgon. Eller så kör du två pass. :D

:tummenupp Kör med de gamla idag så kan du ta de nya imorgon. Eller så kör du två pass. :D

2 pass hinner jag inte med om jag ska hinna vila och äta! :näsblod

Det blir till att skrapa upp skenbenen i marken hör jag. Mummelbyxor i caprilängd är inte optimala har jag erfarit nu. Får ta de nya på fredag istället!

Det blir till att skrapa upp skenbenen i marken hör jag. Mummelbyxor i caprilängd är inte optimala har jag erfarit nu. Får ta de nya på fredag istället!

Jag försöker undvika mummlisar så jag vet inte. :) Men vad gör du på alla fyra? :D

Jodå, om du kör ben på första och nån överkroppsdel på andra så går det med bara 6h mellan. :tummenupp

Jag har häst att rida och en hund att rasta. Så nej jag hinner inte. För övrigt kör jag ju SS-upplägg vilket innebär att jag kör helkropp varje pass.

Just ja, glömde SS grejen.

Jag har kört 2 pass på en dag + 4 hundpromenader. Men det var när jag pluggade och hade ett lätt o ledigt liv.

Nu har jag ingen hund längre. Så nu kan jag köra 2 pass och jobba en heldag om jag vill. :)

Vi har också leksaker!

1w315h225_wille-645-1208132-1.jpg
Åh, roliga leksaker. Ja har en liten på landet... :)

Åhh, typiskt...

Räcker det om den luktar som en stor?
Hur luktar stor? undrar Tjerringen trots att hon borde begripa att hon nog inte ens egentligen VILL veta svaret...:näsblod

Är inte jag alltid lite konstig? Ja menar, kom igen du har känt mig ett tag. Är du förvånad över nåt längre?
Jo, ja har allvarligt funderat på om ja kan lämna mina tomtar hos dig om ja behöver åka bort nånstans där de inte kan följa me... de skulle nog stortrivas... :kär

+1

Se till att få på dig iaf ett par byxor, byxlös på liknande instutioner brukar inte fungera så bra... :rodnar
Vadå? Märks det att jag är bored? :va
Nä, hur då menar du? Du skriver mer än Tjerringen när hon är som värst... :D

God morgon världen! Onsdag redan så snart är det helg. :) Wohoooo.

Nu har man ställt in bion på Torsdag oxå. Ska fan bojkotta hela den dagen istället nu. Sådeså. :D

Jaha, vad bra då! Då kan vi bojkotta tillsammans. :tummenupp

Men det är bäst vi håller det hemligt. Blir så jobbigt annars. :crash

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back