Torsdagkväll kanske? Som en enda stor jävla FUCK YOU till allt AHD-trams.
Ja e inte bitter...
Iiiingen aning faktiskt, får väl försöka styra upp något vettigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Torsdagkväll kanske? Som en enda stor jävla FUCK YOU till allt AHD-trams.
Ja e inte bitter...
Iiiingen aning faktiskt, får väl försöka styra upp något vettigt![]()


Tycker iof att vi hade jävligt trevligt sist när vi körde biljard! Så det duger för mig.
Ricken? Shadow? Bueller? Anyone?
Allt är bättre än att sitta hemma....![]()

Kör bowling istället.![]()

Jag följer bara med om Pippi följer med.
Det kan iofs funka om Peter kör Bird is the word var 20:e minut oxå.

Tycker iof att vi hade jävligt trevligt sist när vi körde biljard! Så det duger för mig.
Ricken? Shadow? Bueller? Anyone?
Allt är bättre än att sitta hemma....![]()
Men va faan då, det var ju så lugnt o skönt här så jag har fått jättemycket gjort idag. Starta inte nåt nu då, det är ju en halv arbetsdag kvar...![]()
Jag följer bara med om Pippi följer med.
Det kan iofs funka om Peter kör Bird is the word var 20:e minut oxå.
Jag är dock bokad på torsdag, som det ser ut nu iaf, det vore ju inte första gången en plan ändras... Men vi människor har ju trots allt uppfunnit något kallat telefon så vi ska nog kunna styra upp något till helgen om inte annat?
Senast ikväll kommer jag ha en plan för torsdag. 
Äh... Det där har jag inte tid med. Jag VÄGRAR sitta hemma på torsdag.Senast ikväll kommer jag ha en plan för torsdag.
Men sure, helgen är förhandlingsbar.![]()

Pippi skulle ju på bio. Jag kan släpa med mig receptionisten från jobbet.![]()
Äh... Det där har jag inte tid med. Jag VÄGRAR sitta hemma på torsdag.Senast ikväll kommer jag ha en plan för torsdag.
Men sure, helgen är förhandlingsbar.![]()

VAFAN!!! Alltid när jag har nåt planerat. Jag får väl försöka boka om bion annars men han lär ju inte bli glad. Kan ju skylla på att det är alla hjärtans dag o jag ska träffa nån o kn**a. Mohahaha.
Receptionister är bra folk.![]()
Det är många saker som väger för eller mot att skaffa egen häst men det är ett helt underbart liv att vara hästägare, tro mig jag vet.
Här en bild på mig och Calle.
View attachment 378506
vilken bild! Ja e inte bitter...
blah blah blah
Du är bitter, fatta!![]()

VAFAN!!! Alltid när jag har nåt planerat. Jag får väl försöka boka om bion annars men han lär ju inte bli glad. Kan ju skylla på att det är alla hjärtans dag o jag ska träffa nån o kn**a. Mohahaha.
Receptionister är bra folk.![]()

Helgen kan jag.![]()

Du ska med "han" på bio på alla hjärtansdag, du vet om att det är en date va?

du ska med "han" på bio på alla hjärtansdag, du vet om att det är en date va?
Läskunning much?
Vad Ricken sa (om dejt).
Japp, hon är sjukt rolig.
Jävlar vad jag gillat dina inlägg nu, IN YOUR FACE! HAHAHAHA!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |