Singeltråden

Jag följer bara med om Pippi följer med.

Det kan iofs funka om Peter kör Bird is the word var 20:e minut oxå.
 
Tycker iof att vi hade jävligt trevligt sist när vi körde biljard! Så det duger för mig. :7peta

Ricken? Shadow? Bueller? Anyone?

Allt är bättre än att sitta hemma.... :crash

Jag är dock bokad på torsdag, som det ser ut nu iaf, det vore ju inte första gången en plan ändras... Men vi människor har ju trots allt uppfunnit något kallat telefon så vi ska nog kunna styra upp något till helgen om inte annat?
 
Jag är dock bokad på torsdag, som det ser ut nu iaf, det vore ju inte första gången en plan ändras... Men vi människor har ju trots allt uppfunnit något kallat telefon så vi ska nog kunna styra upp något till helgen om inte annat?

Äh... Det där har jag inte tid med. Jag VÄGRAR sitta hemma på torsdag. :huvet Senast ikväll kommer jag ha en plan för torsdag. :dummer

Men sure, helgen är förhandlingsbar. :rolleyes:
 
Äh... Det där har jag inte tid med. Jag VÄGRAR sitta hemma på torsdag. :huvet Senast ikväll kommer jag ha en plan för torsdag. :dummer

Men sure, helgen är förhandlingsbar. :rolleyes:

Det är inte så att det är nån som är lite bitter för att nån inte har en dejt på torsdag? :rolleyes:

Som det avsnittet i HIMYM där dom bittra går ut o festar "själva" för dom vill inte ha nån dejt på denna kapitalisternas nationaldag.

Men egentligen sitter dom bara o letar letar letar efter nån att vara med.


Du är bitter, fatta! :pangihuve
 
Skit, jag skulle ju jobba.
 
Pippi skulle ju på bio. Jag kan släpa med mig receptionisten från jobbet. :hihi

VAFAN!!! Alltid när jag har nåt planerat. Jag får väl försöka boka om bion annars men han lär ju inte bli glad. Kan ju skylla på att det är alla hjärtans dag o jag ska träffa nån o kn**a. Mohahaha. :D
Receptionister är bra folk. ;)
 
VAFAN!!! Alltid när jag har nåt planerat. Jag får väl försöka boka om bion annars men han lär ju inte bli glad. Kan ju skylla på att det är alla hjärtans dag o jag ska träffa nån o kn**a. Mohahaha. :D
Receptionister är bra folk. ;)

Du ska med "han" på bio på alla hjärtansdag, du vet om att det är en date va?
 
Det är många saker som väger för eller mot att skaffa egen häst men det är ett helt underbart liv att vara hästägare, tro mig jag vet. :)

Här en bild på mig och Calle.

View attachment 378506

:kär vilken bild!

Fast... Jag kan inte ens riktigt se att jag låter bli att resa eller gör allt annat jag vill bara för att kunna ha häst. Men nu är jag student = måste välja antingen eller. Men det kanske är annorlunda längre fram i tiden :) Vill helst av allt komma tillbaka på tävlingsbanorna.
 
Ja e inte bitter...

blah blah blah

Du är bitter, fatta! :pangihuve

Läskunning much? :dummer

VAFAN!!! Alltid när jag har nåt planerat. Jag får väl försöka boka om bion annars men han lär ju inte bli glad. Kan ju skylla på att det är alla hjärtans dag o jag ska träffa nån o kn**a. Mohahaha. :D
Receptionister är bra folk. ;)

Vad Ricken sa (om dejt).

Japp, hon är sjukt rolig. :rofl

Helgen kan jag. :hej

:hej

Du ska med "han" på bio på alla hjärtansdag, du vet om att det är en date va?

Jävlar vad jag gillat dina inlägg nu, IN YOUR FACE! HAHAHAHA! :crash
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top