Singeltråden

Nog många hästälskare som tuggat i sig hästkött utan att veta om det sista halvåret.


Äta hästkött bekymrar inte mig. Inte veta vad jag äter är väl lite sådär :)
 
Räcker det inte att tant Anna lägger in bilder på hästarna så att ni får bild på vacker och ung flicka??
Vilka krav det ställs här.

Nu ska jag bossa mina vänner. Ha en trevlig afton och tack för uppiggande sällskap!!

:D:tungan

Jaja drar som alla andra fruntimmer (nästan) när det börja brinna i knutarna lol



Ha de så skoj man nu kan ha i Asarum!
 
Sådana små hästar ser man ofta i hagar tillsammans med stora hästar och av någon anledning är de alltid knubbiga. Har man dem som sällskap till stora hästar eftersom man inte får ha hästar ensamma och jag antar att de små är billiga i drift?

Jag vet faktiskt inte. Mitt mål var inte att ha honom som sällskap. Fick ta över honom från kompis som fick lite akut ändrade förhållande.

Som du ser så gick han ensam i början just för att han var lite för mycket bulle. Han ser bättre ut idag dock.
Det är nog bättre om dom går en hög små hästar ihop :)

Det kan även vara så att det finns ridintresserade små barn till föräldrar med häst då är Shettisar mycket passande.
Tyvärr äter dessa små söta hästar lika mycket som stora närde är på grönbete så det är en anledning till att de är små och runda. :)
Shettisar är otroligt starka för att vara så små och funkar mycket bra med en vagn eller sulky bakom.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top