Singeltråden

Nog många hästälskare som tuggat i sig hästkött utan att veta om det sista halvåret.

Äta hästkött bekymrar inte mig. Inte veta vad jag äter är väl lite sådär :)

Räcker det inte att tant Anna lägger in bilder på hästarna så att ni får bild på vacker och ung flicka??
Vilka krav det ställs här.

Nu ska jag bossa mina vänner. Ha en trevlig afton och tack för uppiggande sällskap!!

:D:tungan

Jaja drar som alla andra fruntimmer (nästan) när det börja brinna i knutarna lol

Ha de så skoj man nu kan ha i Asarum!

Sådana små hästar ser man ofta i hagar tillsammans med stora hästar och av någon anledning är de alltid knubbiga. Har man dem som sällskap till stora hästar eftersom man inte får ha hästar ensamma och jag antar att de små är billiga i drift?

Jag vet faktiskt inte. Mitt mål var inte att ha honom som sällskap. Fick ta över honom från kompis som fick lite akut ändrade förhållande.

Som du ser så gick han ensam i början just för att han var lite för mycket bulle. Han ser bättre ut idag dock.
Det är nog bättre om dom går en hög små hästar ihop :)

Det kan även vara så att det finns ridintresserade små barn till föräldrar med häst då är Shettisar mycket passande.
Tyvärr äter dessa små söta hästar lika mycket som stora närde är på grönbete så det är en anledning till att de är små och runda. :)
Shettisar är otroligt starka för att vara så små och funkar mycket bra med en vagn eller sulky bakom.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph