Singeltråden

Fy fan va tjatig du är! Bäst före datumet på clown-bilderna skämtet har passerat för länge sen. :näsblod

Ja! Money är här!:banana trodde att tråden skulle dö nu efter tolv, blev lite orolig där... Du stannar väl och håller mig sällskap?:)

Nu är det lördag! och det blev fasligt lugnt här så man ska kanske gå och sova nu
Ha det gott

Ja, jag tror att Vi dödade tråden lite... :hihi ditt nick får mig att tänka på Tiber septim, och det stör mig att jag inte kan komma på vad det är för något...:va

Ja! Money är här!:banana trodde att tråden skulle dö nu efter tolv, blev lite orolig där... Du stannar väl och håller mig sällskap?:)

Nä lille tjockisen, jag ska faktiskt gå o lägga mig. Jobbar i morgon. :) (Obs! Tjockis är ett snällt ord hos mig, syftar inte på vikt)

Nä lille tjockisen, jag ska faktiskt gå o lägga mig. Jobbar i morgon. :) (Obs! Tjockis är ett snällt ord hos mig, syftar inte på vikt)

Meeeen, jag är sjuk och uttråkad ju...:( jaja, du får väl det då. När du nu säger snälla saker om mig:krama

Meeeen, jag är sjuk och uttråkad ju...:( jaja, du får väl det då. När du nu säger snälla saker om mig:krama

Om du är sjuk borde du sova för länge sen. Basta i säng med dig!! Jag skulle ha stängt ner för 30 min sen men har inte lyckats slita mig. ;)

Jag är vaken, fast det är högst ofrivilligt. Har dessutom svårt att hänga med på mobilen, så för er del kan det nog kvitta om jag är vaken eller ej. :tungan

Om du är sjuk borde du sova för länge sen. Basta i säng med dig!! Jag skulle ha stängt ner för 30 min sen men har inte lyckats slita mig. ;)

Jag har sovit för mycket på fel tider dessvärre... Är inte sovtrött nu...:(

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...