Singeltråden

Fy fan va tjatig du är! Bäst före datumet på clown-bilderna skämtet har passerat för länge sen. :näsblod

Ja! Money är här!:banana trodde att tråden skulle dö nu efter tolv, blev lite orolig där... Du stannar väl och håller mig sällskap?:)

Nu är det lördag! och det blev fasligt lugnt här så man ska kanske gå och sova nu
Ha det gott

Ja, jag tror att Vi dödade tråden lite... :hihi ditt nick får mig att tänka på Tiber septim, och det stör mig att jag inte kan komma på vad det är för något...:va

Ja! Money är här!:banana trodde att tråden skulle dö nu efter tolv, blev lite orolig där... Du stannar väl och håller mig sällskap?:)

Nä lille tjockisen, jag ska faktiskt gå o lägga mig. Jobbar i morgon. :) (Obs! Tjockis är ett snällt ord hos mig, syftar inte på vikt)

Nä lille tjockisen, jag ska faktiskt gå o lägga mig. Jobbar i morgon. :) (Obs! Tjockis är ett snällt ord hos mig, syftar inte på vikt)

Meeeen, jag är sjuk och uttråkad ju...:( jaja, du får väl det då. När du nu säger snälla saker om mig:krama

Meeeen, jag är sjuk och uttråkad ju...:( jaja, du får väl det då. När du nu säger snälla saker om mig:krama

Om du är sjuk borde du sova för länge sen. Basta i säng med dig!! Jag skulle ha stängt ner för 30 min sen men har inte lyckats slita mig. ;)

Jag är vaken, fast det är högst ofrivilligt. Har dessutom svårt att hänga med på mobilen, så för er del kan det nog kvitta om jag är vaken eller ej. :tungan

Om du är sjuk borde du sova för länge sen. Basta i säng med dig!! Jag skulle ha stängt ner för 30 min sen men har inte lyckats slita mig. ;)

Jag har sovit för mycket på fel tider dessvärre... Är inte sovtrött nu...:(

Nyheter
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...