Singeltråden

Tillräckligt bra för att täcka mina egna svetsbehov iallafall, men har som sagt inget cert eller svetsutbildning utan är självlärd. Hur är det med utbiödningskrav?

Lite beroende på vad som ska svetsas.
Men det är mest byggsmide och där måste man kunna svetsa ordentligt.
Nu är det mycket räcken som platsbyggs i slutet på bygget och där är inte de kraven.

Men har du möjlighet så kom förbi en runda imorgon och ta en kopp och snacka.
 
Damm i modem-uppkopplingen? Eller kör du fortfarande ABC-80? :hihi

ABC-80 gick väl förfan inte på linuxkärna:fakta[/QUOTE]

Kärna min vän är av filosofisk betydelse... men utveckla (h)järna.... :7peta:tungan

Joooo! Absolut!! :kär
Nä nu är ja sur... :(

Jisses, du vet väl att du ska släppa den lilla avocadon innan den slår till, inte vill hon väl skyffla upp dig me borste o skyffel när du väl tagit dig dit... :hihi
:död
 
Lite beroende på vad som ska svetsas.
Men det är mest byggsmide och där måste man kunna svetsa ordentligt.
Nu är det mycket räcken som platsbyggs i slutet på bygget och där är inte de kraven.

Men har du möjlighet så kom förbi en runda imorgon och ta en kopp och snacka.
Ah, förstår... Man kanske kan få provsvetsa och visa vad man kan, eller det ska helt enkelt vara diplom?

Just precis nu ligger jag hemma med flunsan tyvärr, men gärna när jag är frisk igen om det går bra? :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top