Singeltråden

Min "sambo" sa åt mig att sova för jag tyckte att det skulle va en bra ide att lägga uoo en bild nu. Hon kommer in och säger...ska du inte ränka över dettas och ta det imorgon när du är lite mer......vaken. :( Jag måpste nog tyvärr lita på henne och inte lägga upp bild.

Jag får nog ha ett snack med din "sambo" nån dag. :mad: :4skrika

Min "sambo" sa åt mig att sova för jag tyckte att det skulle va en bra ide att lägga uoo en bild nu. Hon kommer in och säger...ska du inte ränka över dettas och ta det imorgon när du är lite mer......vaken. :( Jag måpste nog tyvärr lita på henne och inte lägga upp bild.

Vad har hon för telefonnummer?

Får man hår på bröstet när man gifter sig?

Nä, det blir grått och trillar av. :mattias

I CURSE THE DAY SHE WAS BORN! :mad:

Btw, var lite busig igår.

Flörtade lite med en tjej och hur som haver så berättade hon om sin kompis som beklagade sig över att hon aldrig fick :fika.

Senare när vi bestämde oss för att det var dags att dra vidare :brynad så skulle hon bara säga åt sin kompis att vi skulle dra.
Vem visade sig kompisen vara?

Damen som aldrig hörde av sig sist.

Minen när hon såg att det var jag som skulle följa med hem :rofl
Hörde också "Nej! Följ inte med honom, man vet aldrig vad det är för typer!"

Jag vet inte, men jag mådde ganska gott :hihi

Back