tkdrille
Guest
Det blir inte så mycket när man rakat sig.
Av nån anledning.![]()
De är vinter nu och håret värmer. Och håret skymmer fläsket, du har missat funktionen pöjk.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det blir inte så mycket när man rakat sig.
Av nån anledning.![]()
De är vinter nu och håret värmer. Och håret skymmer fläsket, du har missat funktionen pöjk.Min "sambo" sa åt mig att sova för jag tyckte att det skulle va en bra ide att lägga uoo en bild nu. Hon kommer in och säger...ska du inte ränka över dettas och ta det imorgon när du är lite mer......vaken.Jag måpste nog tyvärr lita på henne och inte lägga upp bild.

Får man hår på bröstet när man gifter sig?
Min "sambo" sa åt mig att sova för jag tyckte att det skulle va en bra ide att lägga uoo en bild nu. Hon kommer in och säger...ska du inte ränka över dettas och ta det imorgon när du är lite mer......vaken.Jag måpste nog tyvärr lita på henne och inte lägga upp bild.
HAHA! Eh... Ja, vi säger det. Det är JÄTTERENT hemma hos mig just nu!
De är vinter nu och håret värmer. Och håret skymmer fläsket, du har missat funktionen pöjk.
Får man hår på bröstet när man gifter sig?

Min "sambo" sa åt mig att sova för jag tyckte att det skulle va en bra ide att lägga uoo en bild nu. Hon kommer in och säger...ska du inte ränka över dettas och ta det imorgon när du är lite mer......vaken.Jag måpste nog tyvärr lita på henne och inte lägga upp bild.
Jag får nog ha ett snack med din "sambo" nån dag.![]()
![]()

Låter bra, bara någon kommer hit och städar bjuder jag gärna på mat!![]()
Fläsket värmer bättre.![]()

Hon tar han om mig, hon är min kriminalvårdare.![]()

Bjuder du mig på mat oavsett vem som kommer och städar?

Hon tar hand om dig ja. Hon e skittaskig mot oss andra.![]()
Nä då är de fel på mitt. Jag fryser varje morgon.![]()

Hon tar hand om dig ja. Hon e skittaskig mot oss andra.![]()
And the understatement-of-the-year award, goes to...
Aaa...för jag hade hittat en JETEfin bild.Men jag är inte upponer som ärringen på sin...ocvh inget vatten
And the understatement-of-the-year award, goes to...
så skulle hon bara säga åt sin kompis att vi skulle dra.

Vem har du tänkt skicka?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |