Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han kommer iaf inte sluta förrän du klätt på dig.![]()
Hur fan hamnade Vi här nu då?![]()
Du menar att hon är naken så länge jag städar? Brilliant, här ska städas långsamt!![]()
Jag har simultankapacitet nog att fokusera på både och![]()
Du som kämpar så med att få upp din åldersstatus kan väl för f-n inte outa att du dricker SAFT?Själv kör jag rökt kalkonlår, cashewnötter, saft och top gear![]()
Jajjemen. Jag är lite överallt.
Du som kämpar så med att få upp din åldersstatus kan väl för f-n inte outa att du dricker SAFT?![]()
Men det bestämmer väl för fan inte han?!
Din fru som står till vänster?
Som en röksvamp ungefär.![]()
Näe. Jag har aldrig sett henne förr. Väldigt konstig människa det där. Hon ville smörja in mig i mjukglass.
GB-glass Clown! Avslöjad!!!![]()
Du som kämpar så med att få upp din åldersstatus kan väl för f-n inte outa att du dricker SAFT?![]()
Så är det.. TackMeeeeeeehh...
Välkommen tillbaka förresten, har saknat dig![]()
Jamenvafan...grejen är att jag försöker gå ner i vikt, dricker således antingen vatt n eller lightgrejer. Gillar inte att dricka cola light på kvällen då jag har nog med sömnproblem redan och vatten är tråkigt. Fun light passar liksom bra som en mellanväg
![]()
Det där med att "svara inte..." känner jag dock inte igen att jag skulle ha sagt och pallar inte gå tillbaka 10.000 inlägg för att se vem som sa detDet med att "svara inte och säg att du har annat för dig bara för att se hur intresset verkligen är" var en neg, inte det med halsen, det var mer pea-cock-acting (sticka ut från mängden)..
Well om jag är född tjockis och vill bli smal, vad gör man då? Man tränar för att bli vältränad för inte ska jag väl behöva vara tjockis hela livet om jag inte vill det bara för att jag "är mig själv när jag är tjockis"Vet hur det är, när man läst om pickup artists eller dylikt så är det så enkelt att se vanliga misstag och vad som verkligen kan få en skön reaktion... man testar och det funkar... men är man sig själv?![]()
Mmm håller med, jag skulle aldrig rekommendera att ljuga för att få en tjej i säng men jag skulle definitivt rekommendera en blyg kille att våga ta mer initiativ och våga vara sexuell tidigare... för en blyg kille ska inte behöva vara blyg hela livet bara för att han då är "sig själv och som han alltid har varit"Det jag menar är att tipsen till t.ex. Yipyip är, var dig själv och var ditt bästa själv... kör inga spel utan var ärlig. När man går och lägger sig skall man kunna se sig själv i spegeln och va nöjd.
Fan, kollar på en film jag tyckte verkade bra.. Visar sig att den är det.
Sitter i soffan o gråter till PS I Love You.
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN