Singeltråden

Skippar alkoholen och käkar glass istället. Wienernougat. :drool


Man startar med ägg, korv o öl för att avsluta med Ottos Knäckglass :)
Är man fortfarande inte nöjd trycker man ner en Dubbelnougat. De e lycka!
 
Btw, apropå chips... hur stor är en chipsskål?
Jag anser att den är stor nog att rymma en påse chips men frugan anser att man tar en liten pytte pytte skål (1/3 av en påse) och fyller den med chips och behöver man verkligen mer så kan man fylla den igen...

Anyway, jag är nu inne på min andra pytte pytte skål... dvs snart en påse. :yoparty
 
Fy fan, städning är nog bland det tråkigaste jag vet. Man kanske skulle ta och fixa lite städning med rutavdrag.

Man kan ju betala en städerska en hundring i timman så det kan det fan va värt för en storstädning varannan vecka och sen hålla undan själv där emellan.

Har du två sambosar?:va inte illa :D

Japp två brudar varav en flata. ;)

Tänk på att PippiT sa nej till att fantisera om henne igår. :fakta:D

Ja inga fantasier god damn it. :4skrika

Om du bor med 2 fruntimmer.... så varför städar du ??!!1!!1!!
Gör dom inte sitt jobb ??

//Edit ... missade ju att du åxå va fruntimmer :brinnerup

Därför att jag är deras bitch kanske...på nåt jävla sätt har det slutat med att jag blivit deras hemma-man. :gråta:4skrika

Här bor bara ett fruntimmer och jag som är rakad och grabbarna som jag kör trimmern på så det långa håret kommer bara från frugan... men det är ändå jag som rensar avloppen titt som tätt, en deal vi har... då hon har jobbat med att tvätta toaletter på 6-stjärnig lyxkryssare i Karibien så har jag lovat att hon aldrig mer behöver städa ett badrum så länge det är vi.
Som gentjänst har jag aldrig behövt tvätta. :yoparty

Fan, jag ska fan oxå skylla på nåt sånt. :Bugar
 
Btw, apropå chips... hur stor är en chipsskål?
Jag anser att den är stor nog att rymma en påse chips men frugan anser att man tar en liten pytte pytte skål (1/3 av en påse) och fyller den med chips och behöver man verkligen mer så kan man fylla den igen...

Anyway, jag är nu inne på min andra pytte pytte skål... dvs snart en påse. :yoparty



Skål använder man bara om man ska vara snäll o ge bort lite av sina chips.
Resten går direkt från påsen till munnen :banana
 
Btw, apropå chips... hur stor är en chipsskål?
Jag anser att den är stor nog att rymma en påse chips men frugan anser att man tar en liten pytte pytte skål (1/3 av en påse) och fyller den med chips och behöver man verkligen mer så kan man fylla den igen...

Anyway, jag är nu inne på min andra pytte pytte skål... dvs snart en påse. :yoparty



Skål använder man bara om man ska vara snäll o ge bort lite av sina chips.
Resten går direkt från påsen till munnen :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top