Singeltråden

Kollade och det verkar som att inställningen försvunnit... det gick förut i alla fall.
Själv hade jag alltid inställt på 30inlägg per sida vilket gjorde det lite knasigt när folk hänvisade till sidonummer.

Jag har oxå 30 / sida, men Tapatalk har mindre.

Jag kan inte räkna. :rodnar Slöis var först till 14971! 15000 blir ju sista posten på sida 500 (om man har 30 inlägg / sida :rodnar)

Jag har oxå 30 / sida, men Tapatalk har mindre.

Jag kan inte räkna. :rodnar Slöis var först till 14971! 15000 blir ju sista posten på sida 500 (om man har 30 inlägg / sida :rodnar)

Vi borde ju slå 18.000 inlägg idag iaf med tanke på hur mkt folk postar här.
(Allt är givetvis viktig information). :banana

Imponerade tempo! För några dagar sedan väntad Slöis på att bli först på sidan 500. Ska han bli först på 600 oxå? :va Hur många dagar till 700? Kan tempot öka ytterligare? Publiken väntar spänt.... :D

Jag är nöjd med att ha blivit först på sidan 500. Jag vet inte om jag klarar det tunga ansvaret med att bli först på sidan 600. :D

Jamen jag va ju uppe till sju-tiden oxå för att jag inte kunde sova pga min stackars nacke. :död

Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks? :glömdet

Last edited:
Jamen jag va ju uppe till sju-tiden oxå för att jag inte kunde sova pga min stackars nacke. :död

Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks? :glömdet

:krama

Jag äter lunch just nu. Sen måste jag sticka och kommer vara borta sent in på kvällen så jag tänkte inte satta igång något jag inte kan delta i ;)

Det är väl så att nattens babblande gjort folk helt matta. Eller så är allt sagt nu! Hemska tanke......:gnissla

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon