Singeltråden

Kollade och det verkar som att inställningen försvunnit... det gick förut i alla fall.
Själv hade jag alltid inställt på 30inlägg per sida vilket gjorde det lite knasigt när folk hänvisade till sidonummer.

Jag har oxå 30 / sida, men Tapatalk har mindre.

Jag kan inte räkna. :rodnar Slöis var först till 14971! 15000 blir ju sista posten på sida 500 (om man har 30 inlägg / sida :rodnar)
 
Jag har oxå 30 / sida, men Tapatalk har mindre.

Jag kan inte räkna. :rodnar Slöis var först till 14971! 15000 blir ju sista posten på sida 500 (om man har 30 inlägg / sida :rodnar)

Vi borde ju slå 18.000 inlägg idag iaf med tanke på hur mkt folk postar här.
(Allt är givetvis viktig information). :banana
 
Imponerade tempo! För några dagar sedan väntad Slöis på att bli först på sidan 500. Ska han bli först på 600 oxå? :va Hur många dagar till 700? Kan tempot öka ytterligare? Publiken väntar spänt.... :D

Jag är nöjd med att ha blivit först på sidan 500. Jag vet inte om jag klarar det tunga ansvaret med att bli först på sidan 600. :D
 
Jamen jag va ju uppe till sju-tiden oxå för att jag inte kunde sova pga min stackars nacke. :död

Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks? :glömdet
 
Last edited:
Jamen jag va ju uppe till sju-tiden oxå för att jag inte kunde sova pga min stackars nacke. :död

Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks? :glömdet

:krama

Jag äter lunch just nu. Sen måste jag sticka och kommer vara borta sent in på kvällen så jag tänkte inte satta igång något jag inte kan delta i ;)
 
Jamen jag va ju uppe till sju-tiden oxå för att jag inte kunde sova pga min stackars nacke. :död

Förresten ser det ganska dåligt ut med inlägg här hittills idag...inget att säga folks? :glömdet

Det är väl så att nattens babblande gjort folk helt matta. Eller så är allt sagt nu! Hemska tanke......:gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top