Singeltråden

Aha, nu är jag med. Du lät lite förvirrad i sättet du skrev bara. :D

njah , kanske det , var lite "upprörd" efter FB dravlet bara ... åja tog bort fuckot så slipper jag mera bjäffs därifrån , skrev till han att han får gärna komma hit och vädra sina åsikter öga mot öga inklusive min adress (åja han har garanterat redan den från ratsit eller nått) :D ... kul å ställa ryggradslösa krakar mot väggen , dendär typen har noll självkänsla och lever på att förtycka svagare (sina flickvänner) ....
 
Medans i har suttit här och dravlat så har jag varit nyttig och åkt skridskor! Så jäkla skönt, testa vetja! Så behöver man ingen tjej sen!

skrids.JPGskridsko2.jpg
 
Hmm,, det var en konstig mening..
Verkade ha varit så mkt drama med ex hit och dit i tråden,, så var nog det jag hade i tankarna..

vet faktiskt inte ens vad jag menade :D

Haha okej. ;) Men ja, skridskor låter helt klart bättre än såna draman. Jag överväger själv den där crazy cat lady-vägen, känns enklast.
 
Det verkar ha funnits en bild på förra sidan i tråden som är borttagen nu, missade jag något intressant? (tex :arsele:tuttar)

Ska man behöva sitta och övervaka tråden hela tiden för att inte missa något? :)
 
Lite mycket negativitet här nu tycker jag.

Jag tycker vi ska vara glada att vi är singlar, det är så bekymmerslöst! :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top